У КМДА запропонували зробити пересування на автомобілі по центру столиці платним. З такою ініціативою виступив радник мера Києва Максим Бахматов. На його думку, Київ недостатньо жорстко регулює рух в центрі, і це заважає жителям і гостям міста. Чи виправдані подібні заходи в українській столиці, виданню «Слово і діло» розповів директор аналітичного центру «Інститут міста» Олександр Сергієнко.

Він нагадав, що чиновник пропонує не тільки зробити платним проїзд в центрі, але і підняти вартість паркування. Ця ідея не оригінальна і не нова, хоча в цілому цілком себе виправдовує. Такі ж правила діють в Британії та Ірландії. З 2003 року в'їзд у центр Лондона – платний. Отримані гроші йдуть на боротьбу із заторами і на розширення транспортної інфраструктури міста.

Доведеться платити за в'їзд у центр Києва?

Застосувати британський досвід в Києві можна теоретично, але на практиці це буде нелегко. В українській столиці немає такої системи відеоспостереження та автоматичного списання коштів, як в Лондоні. На впровадження такої системи знадобляться час і гроші. Тому в найближчому майбутньому очікувати реалізації ініціативи точно не варто.

Нагадаємо, раніше недобудований Шулявський міст, "примарне" метро на Троєщину і несподівана зима: головні промахи Кличко на посту мера Києва.

Популярні новини зараз

"Відрізати два міста, прикриваючись миром": відомий екстрасенс визначив плани росії на травень 2024

З'ясовуватимуть після конфіскації: адвокат розповів, як "забиратимуть" авто на користь ЗСУ

Якщо не хочете плакати через платіжки: споживачам електроенергії дали час до 3 травня

Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку

Показати ще

Також Знай.uа писав, що у Києві ввели е-талони на паркування: як це працює.

Ще Портал Знай.uа повідомляв, що нардепи засудили нездатність влади Києва: долю мосту Патона будуть вирішувати на рівні Кабміну.