У столичній кав’ярні сталася подія, яка викликала гнів і обурення українців. Чоловіка, який не сподобався персоналу, намагалися виставити за двері. Про це написала Валерія Крохмальна, яка стала одним із учасників конфлікту, на своїй сторінці у Facebook.
За її словами, неприємний інцидент стався у закладі мережі кав'ярень Aroma Kava на вулиці Сагайдачного (Контрактова площа).
«Отож - вранці я заскочила випити чаю, сіла за столик і мої роздуми над вічним перервали голосні крики. Офіціант та прибиральниця вимагали від старшого чоловіка покинути заклад, бо він нічого не замовив і не має права перебувати в закладі. Одразу скажу, що чоловік хоч одягнутий був бідно, але пристойно, не лаявся, не порушував громадського порядку. Я, щоб узаконити перебування чоловіка в кав'ярні, купила йому кави. В процесі вислухала від персоналу, що негідно жінці купувати каву "такому" чоловіку і ще купу неприємних речей», - розповіла жінка.
Вона додала, що «чоловік зніяковів, підсів до мого столика, намагався віддячити книжками, які були в його сумці». За його словами, він «ветеран АТО, лікар за освітою, інтелігентна, цікава людина», проте опинився без коштів на каву і зайшов погрітись.
Проте на цьому історія не закінчилася – персонал закладу відібрав у чоловіка каву, мотивуючи тим, що не він її оплатив. Йому пригрозили, що, якщо він відіп'є з чашки, то до кав’ярні викличуть поліцію і заявлять, що він її вкрав.
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
«В мене питання до керівництва мережі - це у вас така політика компанії? За якими критеріями ви відбираєте персонал? Як перевіряєте стандарти обслуговування? Хто навчає працівників? Чому допускаєте таке хамство і низькість?», - запитує дівчина, додаючи, що «найменше, що керівництво може зробити - це зателефонувати чоловіку і вибачитись».
«Україна є ми, і залишаючись осторонь, ми мовчазно дозволяємо таку поведінку», - зазначила вона.
У коментарях українці обурилися подібним нахабством персоналу та зазначають, що у Європі їм доводилося спостерігати протилежну картину – коли брудні й хамовиті клієнти отримували висококваліфіковане обслуговування.
«Ви велика молодчинка, у вас дуже гідне виховання! Побільше б таких вчинків робили люди!!!», - пишуть коментатори.