Починаючи з понеділка, 2 березня, у київському метро будуть транслюватися відеоролики із закликом подавати проекти для участі у Громадському бюджеті Києва.
Про це стало відомо з окремого доручення мера Віталія Кличка на ім'я чиновників, які відповідають за організацію промо-акцій та розміщення реклами в столиці.
“З метою заохочення киян подавати проекти в Суспільний бюджет Києва, прошу забезпечити трансляцію відеоролика на моніторах у вагонах Київського метрополітену”, – йдеться у документі.
Дитину вигнали зі спільного фото через малюнок: вчинок вчителя сколихнув мережу
Аномальна зима скасовується: синоптики повідомили, коли чекати найсильніших морозів
Українцям скоротять ліміти на грошові перекази: яку суму дозволять переказувати
Такі перекази банк не помічає: експерт порадив, як обійти блокування карток
Наголошується, що термін розміщення реклами – з 2 по 11 березня 2020 року, однак строки подачі проектів до Київради не співпадають із промо-акцією в метрополітені.
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, Кличко зізнався, чи закінчиться коли-небудь "вічний" ремонт "втомленого" мосту на Шулявку.
Як повідомляв портал Знай.uа, Віталій Кличко відзвітував про готовність київських медичних закладів до прийому і лікування можливих хворих коронавірусом.
Також портал Знай.uа писав, що Віталій Кличко різко збільшив зарплати своїм підлеглим.