Київські супермаркети обмежили допустиму кількість людей, які одночасно можуть перебувати у приміщенні. Такі заходи були вжиті у зв'язку з карантином і надзвичайним станом в місті через поширення коронавірусу. Вже навіть на входах у магазини стоять охоронці, які згідно з розпорядженням, запускають покупців по черзі.
Навіть більше, деякі мережі супермаркетів сприйняли вимоги занадто буквально. Магазини дійсно намагаються не впускати велику кількість покупців, намагаючись відповідати стандарту в 10 квадратних метрів на людину. Голова департаменту корпоративних груп Fozzy Group Ніна Міщенко розповіла, що кількість громадян, які можуть знаходитися у торговельному залі обмежується площею того ж торгового залу.
«Є супермаркети, де це 70-80, а є десь 200-300 осіб. Кількість людей контролюється на вході охороною. Коли в залі є граничний показник, вважається за принципом один вийшов — інший зайшов», - повідомила Міщенко.
А ось,наприклад, супермаркети АТБ намагаються не запускати в торговий зал більше 15 чоловік одночасно. В управлінні з корпоративних комунікацій мережі розповіли, що намагаються дотримуватися правила: не більше 10-15 клієнтів одночасно в приміщенні.
Важливу соцвиплату можуть збільшити мінімум вдвічі: кому обіцяють більше грошей
Пенсії з 1 липня 2025 по-новому: як будуть нараховуватися бали та як це вплине на розмір пенсії
Продається на ринках та магазинах: в Україні з'явився на прилавках смертельно небезпечний продукт
Банки ліквідують, а гроші згорять: фінустановам дозволили не повертати вклади клієнтам
Через дані вимоги у деяких магазинів формуються величезні черги покупців. Деякі покупці навіть примудряються влаштувати конфліктні ситуації, але все ж є і ті, які реагують на дії супермаркету адекватно і з розумінням.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше У Києві торгують м'ясом "з землі" в розпал коронавіруса, кадри масового божевілля
Як повідомляє портал «Знай.ua» АТБ різко підвищив ціни на продукти в Києві, гречка тепер не по кишені
Також «Знай.ua» писав, що "Мамкины бізнесмени" - кияни придумали, як нажитися на коронавирусе