За інформацією компанії, тривалий час причиною скарг мешканців Київської області та забудовників була саме тривала і складна процедура приєднання до мереж.

«Раніше все оформлення документів відбувалося оффлайн, у паперовому вигляді. Щоб оформити підключення до мереж, клієнтам було необхідно приходити до районного підрозділу електромереж або центру обслуговування від 5-ти до 12-ти разів. Це неприйнятна ситуація. Ми розуміємо потреби сучасних клієнтів, тому перевели послугу онлайн. Починаючи з листопада 2020 року, кожен бажаючий може скористатися електронною формою у нас на сайті, подати заявку на стандартне підключення і відстежувати статус її виконання», - зазначив генеральний директор Київобленерго Віталій Шайда.

За інформацією ДТЕК Мережі, онлайн-формою подачі заявки на приєднання вже скористалося 2700 клієнтів. Найбільше заявок подано в Києво-Святошинському та Ірпінському районах.

Як підкреслив Віталій Шайда, тривалість виконання стандартних підключень знизилася в три рази - з 63 днів в 2018 році до 26 днів у січні-травні 2020 року. Законодавством передбачено 45-60 днів на таку процедуру.

У планах ДТЕК – запустити можливість подачі заявки на приєднання через мобільний додаток «МережіОнлайн», яке ДТЕК Мережі запустить до кінця літа 2020 року.

Популярні новини зараз

Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі

Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть

Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G

Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада

Показати ще

Нагадаємо, раніше в компанії повідомили, що термін ліквідації аварій за рік скоротився вдвічі - з 5-8 до 2-4 годин, також були реконструйовані дві великі підстанцій в Ірпені та Вишгороді, відремонтовано близько 4882 км ліній 0,4-110кВ.

Як раніше повідомлялося, ДТЕК Мережі розвиває бізнес за розподілом електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій та Одеській областях.