Киянка замовила в інтернет-магазині Rozetka босоніжки української фірми Inblu. Але через 11 днів підошва взуття прийшла в повну непридатність.

Цією неприємною історією поділилися в Телеграм-каналі "Народний ревізор".

"Дівчина замовила сандалі Inblu. Замовлення відправили оперативно, ніяких нарікань щодо комплектації і якості не виникло. Але вже після 11 днів використання взуття прийшла в повну непридатність з огляду на те, що лопнула підошва по всій ширині на обох сандалях. В цей же день клієнтка відправила фото пошкоджень і штрих-коду коробки на електронну пошту Сервісного центру",- написано в повідомленні.

Популярні новини зараз

З'ясовуватимуть після конфіскації: адвокат розповів, як "забиратимуть" авто на користь ЗСУ

У коханні чекають справжні випробування: яким знакам зодіаку краще забути про стосунки

Якщо не хочете плакати через платіжки: споживачам електроенергії дали час до 3 травня

Українці зможуть отримати грошову компенсацію: кому слід звернутися до відділення "Ощадбанку"

Показати ще

Після киянку чекав неприємний квест: дзвінки в сервісний центр з інтервалом 3-4 дні і відповіді на стандартні питання - "чи відправлялося фото пошкоджень", "коли відправлялося", "куди відправлялося".

Після дівчину запевнили, що інформація буде донесена постачальнику товару. Вже минуло два тижні, а питання досі не вирішене.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Rozetka заблокувала українця, який розкритикував чорну п'ятницю: ціна стала вищою, ніж до розпродажу

Як повідомляє портал «Знай.иа» Продавець Comfy випровадив покупця через українську мову: "явні ознаки ідіотизму"

Також «Знай.иа " писав, що Інтернет-магазин Rozetka зупинить бізнес через закон Зеленського: "на нас виливають помиї"