Киянка замовила в інтернет-магазині Rozetka босоніжки української фірми Inblu. Але через 11 днів підошва взуття прийшла в повну непридатність.

Цією неприємною історією поділилися в Телеграм-каналі "Народний ревізор".

"Дівчина замовила сандалі Inblu. Замовлення відправили оперативно, ніяких нарікань щодо комплектації і якості не виникло. Але вже після 11 днів використання взуття прийшла в повну непридатність з огляду на те, що лопнула підошва по всій ширині на обох сандалях. В цей же день клієнтка відправила фото пошкоджень і штрих-коду коробки на електронну пошту Сервісного центру",- написано в повідомленні.

Популярні новини зараз

Поки все місто в скорботі: у київському гей-клубі пройшло паті в День жалоби за жертвами атаки рф

У Вінниці ТЦК упакували ухилянтів: місцеві жителі влаштували бунт, вимагають відпустити мобілізованих

У пенсіонерів заберуть 20% пенсії: ПФУ попередив про утримання із виплат

Салат-літо за 5 хвилин: рецепт з огірками та яйцями, який підкорив смакові рецептори (і серце теж)

Показати ще

Після киянку чекав неприємний квест: дзвінки в сервісний центр з інтервалом 3-4 дні і відповіді на стандартні питання - "чи відправлялося фото пошкоджень", "коли відправлялося", "куди відправлялося".

Після дівчину запевнили, що інформація буде донесена постачальнику товару. Вже минуло два тижні, а питання досі не вирішене.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Rozetka заблокувала українця, який розкритикував чорну п'ятницю: ціна стала вищою, ніж до розпродажу

Як повідомляє портал «Знай.иа» Продавець Comfy випровадив покупця через українську мову: "явні ознаки ідіотизму"

Також «Знай.иа " писав, що Інтернет-магазин Rozetka зупинить бізнес через закон Зеленського: "на нас виливають помиї"