Журналіст програми "Наші гроші" Юрій Ніколов спробував скористуватися у метро багаторазовою жовтою карткою, яку він придбав декілька років назад. Хоча технічна можливість її використання залишилася — її вже не обслуговують, і пропонують лише взяти за заставну вартість у 50 грн нову синю SmartCard. Однак чоловік звертає увагу, що саме таку схему з заставною вартістю обіцяли й тоді, коли він купував попередню жовту картку.

Відповідною публікацією Ніколов поділився на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.

Фото: "Київський метрополітен"

"Мене тупо змусили сплатити банкет Кличковським менеджерам.

Ось цю жовту картку для поповнення поїздок в метро кілька років тому Київський метрополітен мене змусив купити гривень за 10. Точніше ціну я не пам'ятаю бо чек на таку суму не зберігав. І ось Метрополітен відмовився поповнювати мою жовту картку, хоча його турнікети і раніше прекрасно зчитують мою жовту картку. І мене змусили купити нову синю картку за 50 гривень. Причому вголос виголосили ту ж розведення що і при покупці жовтої - мовляв, це заставні гроші, їх повернуть якшошо, тільки принесіть ось цей чек через багато років)))

Давай подивимося на тендери за картками і оцінимо скільки і через якийсь юрособа смарт-бариги Кличко прикурити на примусовому втюхування киянам ось цих синіх смарт-карток. Я так розумію, що цими картками користуються як мінімум десятки тисяч людей, та по 50 гривень з носа, так з половинною дельточкой - комусь маржі на мерседесік маржі і навар", — написав українець.

Популярні новини зараз

Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі

Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше

Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Показати ще

Нагадаємо, раніше машиніст харківського метро розкрив правду про пекельну работенку - премії обраним і поїзда-вбивці.

Як повідомляє портал «Знай.uа» У харківському метро після страйку машиністів зменшили інтервалі між поїздами до 11 хвилин і через це на платформах почали збиратися натовпи харків'ян

Також "Знай.uа" писав, що в Харківському метрополітені після виходу машиністів у п'ятницю, 10 липня, на акцію протесту на станції "Московський проспект" почалися перші звільнення