У Києві перевірили, чи готова українська столиця до перетворення на місто велосипедистів. Про це пишуть журналісти проекту «Джедаі» на каналі "2+2".
Як з’ясували в громадській організації U-Cycle, до осені кількість велосипедистів на українських дорогах зросла втричі. Впевненими темпами зростають сервіси з оренди двоколісного транспорту. Однак чи мають можливість столичні велосипедисти дістатися до пункту призначення без перешкод?
Заради встановлення цього факту журналісти наважилися на експеримент безпосередньо в центрі Києва. Для цього журналістці «Джедаів» довелося проїхати на велосипеді приблизно дев’ять кілометрів, від вулиці Архітектора Городецького до вулиці Степана Бандери.
Якщо користуватися громадським транспортом, цю відстань можна подолати приблизно за 20 хвилин. Однак велосипедом цей шлях займає набагато більше – аж 53 хвилини.
По-перша, перешкодою для велосипедиста стає кількість авто, які припарковані на велодоріжках. Влада міста штрафує таких порушників, однак менше їх не стає.
"ТЦК треба розпустити": нардеп пропонує альтернативну мобілізацію - що хочуть змінити
Не чекайте запрошення: українцям можуть суттєво підвищити пенсію – що потрібно встигнути
Гороскоп на сьогодні, 7 червня: спокуси тельців, сварки терезів і плани водоліїв
Мобілізація обійде стороною: ще одна категорія чоловіків стане недоторканною для ТЦК - які критерії
По-друге, дається взнаки нерозвинена інфраструктура. Подекуди розмітка на дорозі майже не помітна, а велодоріжка обривається і не є єдиним маршрутом. Це змушує велосипедистів спішуватися і йти на своїх двох до наступної доріжки.
Нагадаємо, раніше Кличко зганьбився з черговою велодоріжкою, кияни в подиві -" і туалет, і душ відразу".
Як повідомляє портал «Знай.иа» У Львові велосипедист ледь не позбувся голови через трамвайний трос, кров по всій дорозі- " перерізав шию…"
Також «Знай.иа " писав, що Велосипедистів відправлять у Чорнобильську зону.