У Києві перевірили, чи готова українська столиця до перетворення на місто велосипедистів. Про це пишуть журналісти проекту «Джедаі» на каналі "2+2".

Як з’ясували в громадській організації U-Cycle, до осені кількість велосипедистів на українських дорогах зросла втричі. Впевненими темпами зростають сервіси з оренди двоколісного транспорту. Однак чи мають можливість столичні велосипедисти дістатися до пункту призначення без перешкод?

Заради встановлення цього факту журналісти наважилися на експеримент безпосередньо в центрі Києва. Для цього журналістці «Джедаів» довелося проїхати на велосипеді приблизно дев’ять кілометрів, від вулиці Архітектора Городецького до вулиці Степана Бандери.

Якщо користуватися громадським транспортом, цю відстань можна подолати приблизно за 20 хвилин. Однак велосипедом цей шлях займає набагато більше – аж 53 хвилини.

По-перша, перешкодою для велосипедиста стає кількість авто, які припарковані на велодоріжках. Влада міста штрафує таких порушників, однак менше їх не стає.

Популярні новини зараз

Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

По-друге, дається взнаки нерозвинена інфраструктура. Подекуди розмітка на дорозі майже не помітна, а велодоріжка обривається і не є єдиним маршрутом. Це змушує велосипедистів спішуватися і йти на своїх двох до наступної доріжки.

Нагадаємо, раніше Кличко зганьбився з черговою велодоріжкою, кияни в подиві -" і туалет, і душ відразу".

Як повідомляє портал «Знай.иа» У Львові велосипедист ледь не позбувся голови через трамвайний трос, кров по всій дорозі- " перерізав шию…"

Також «Знай.иа " писав, що Велосипедистів відправлять у Чорнобильську зону.