Причиною падіння нових мостів на відремонтованому Шулявському шляхопроводі міг стати заводський брак конструкції. Про це заявили в Київській міській державній адміністрації.
Як зазначається, стовпи впали через брак, допущений виробником. При експлуатації в несприятливих погодних умовах зварювальний шов був зруйнований, і стовпи не встояли.
"Стовпи впали через заводський брак. Зварювальний шов був зруйнований. Він розміщувався якраз в основі конструкції електроопор", - зазначають у КМДА.
Там додають, що встановити причину проблеми допомогли фахівці Інституту електрозварювання імені Патона. При цьому генеральному підряднику, що відповідає за проект Шулявського мосту, на заводі-виробнику опор видали сертифікат якості продукції.
Виявити проблему візуально, на момент установки стовпів, було неможливо.
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
До цього в мережі припускали, що причиною ганебного падіння стовпів могли бути неякісні болти, які використовували при установці конструкції.
Нагадаємо, раніше Кияни втрачають мільйони гривень у заторах: "з кожним роком все гірше"
Як повідомляє портал " Знай.ua» Кличко збрехав щодо старту ремонту мосту Патона, - блогер