Меру Києва Віталію Кличку надійшла пропозиція від Державного агентства автомобільних доріг України з приводу Подільсько-Воскресенського мосту. Про це розповіли в самому "Укравтодорі".

Як повідомляється, компанія готова прийняти під своє управління «вічний» недобудова - міст через річку Дніпро. Мета цих дій-активізація будівництва та введення об'єкта в експлуатацію.

У компанії відзначають, що готові взяти на баланс не тільки незакінчені конструкції моста, але і з'їзди, і розв'язки, а також провести перегляд проекту з експертною оцінкою, і приступити до робіт по його завершенню.

В "Укравтодорі" додають, що відсутність достатньої кількості мостів через Дніпро – це не тільки місцева проблема Києва, а й проблема загальнодержавного масштабу.

"Проїзд транзитного транспорту через столицю ускладнений, не в останню чергу це призводить до накопичення в місті надмірної кількості вантажівок і утворення заторів", - зазначили в компанії.

Популярні новини зараз

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Показати ще

Там також вважають, що для міста, навіть якщо це столиця, важко керувати подібним проектом. Раніше подібна практика застосовувалася в Запоріжжі, де "Укравтодор" успішно завершив будівництво ще більш складного моста з розв'язками.

Нагадавши, котли та плити стали" жерти " вдвічі більше газу, українцям не по кишені"Немає грошей на найнеобхідніше!". Українці скаржаться на істотне погіршення якості газу.

Як повідомляв портал " Знай.ua", батьки просять у Зеленського скасувати ЗНО і заборонити мобільні телефони в школах. Українці просять заборонити учням користуватися мобільними телефонами.

Також " Знай.ua " писав, що українці просять про субсидії для всього населення країни: "У кого дохід, що не перевищує 50 тисяч гривень". Українці просять призначити субсидії всьому населенню країни.