Відремонтована дорога з Києва до Борисполя, де водії часто перевищують швидкість і влаштовують нелегальні перегони, нині без камер фіксації швидкості. Подробиці дізнавалися журналісти програми «Джедаі» на телеканалі 2+2.

Сюжет можна переглянути за посиланням.

Бориспільське шосе — єдина швидкісна магістраль в Україні, де дозволено розганятися до 130 км/год. Два місяці тому на ділянці траси Київ-Харків-Довжанський почали капітальний ремонт. Востаннє дорогу, де щоденний трафік 85 тисяч автомобілів, реконструювали 17 років тому.

До Дня Незалежності тут зробили урочисте відкриття. На шосе з’явилися нове покриття асфальту на вісьмох смугах руху в обидва боки, сучасне освітлення, нові відбійники, дорожні знаки та розмітка холодним пластиком.

Фото: "Джедаї"

Популярні новини зараз

Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію

Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі

Показати ще

Систему вагового контролю встановили під асфальтом. Її неможливо об’їхати, адже вона вкриває всю ширину дороги аж до відбійників. Вона зважує вантажівку просто на ходу, непомітно для водія. Камери фіксують номери порушників попереду і ззаду — це допоможе при оформленні порушень, оскільки реєстрація окрема на причеп і автомобіль.

Фото: "Джедаї"

По всій ділянці траси встановлять розумну автоматизовану систему управління дорожнім рухом. Нині почали монтувати камери. Табло працюватимуть у тестовому режимі. На них виводитимуть умови проїзду, чинні обмеження, дозволену швидкість, затори, температуру та стан дорожнього покриття.

Фото: "Джедаї"

«Раніше були встановлені екрани, які регулювали лише швидкість — вони вже застарілі. Ми хочемо їх замінити, це приблизно декілька тижнів і почнемо встановлювати нові. Буде 17 порталів, камери на них будуть вимірювати швидкість руху автомобілів. Якщо в когось сталася ДТП, за один-два кілометри на табло ви побачете попередження, що смуга закрита і є необхідність перелаштуватися в праву чи в ліву полосу», — каже Руслан Нічик, голова служби автомобільних доріг в Київській області.

Шляховики сподіваються, що прийняті заходи допоможуть зберегти покриття хоча б на 10 років.

Нагадаємо, раніше розмитнити машину з-за кордону і менше витрачати на паливо: водії зі стажем поділилися досвідом

Як повідомляє портал Знай.ua В Україні можуть заборонити авто на ДВС: кому приготуватися і кого " не зачепить"