В Україні триває війна, і через це іноді виникають деякі проблеми з готівкою. Великі мережі супермаркетів знайшли вихід із проблеми, проте недобросовісні касири користуються ситуацією.
Нова скарга на супермаркет мережі "Сільпо" з'явилася на порталі otzyvua.net , де кожен може залишити свою думку щодо використання тієї чи іншої послуги.
На цей раз українець на ім'я Ігор розповідає, що дорогою з Києва до міста Фастів вони з дружиною відвідали магазин "Сільпо", і на касі попросили зняти готівкою 2 тисячі гривень.
Продавець одразу перевірила наявність та видала чотири купюри коштів.
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
"В силу віку та недостатнього освітлення бачу погано. Подумав, що видано 4х500 грн. Забрали тіще хліб, повернулися додому під Київ. Дружина перевіряє залишок у гаманці, у відділенні, де поклала "4х500" лежать чудово складені 4х100 грн. Профіт у касі 2000 -400 = 1600 грн.Розумію, що решту слід перевіряти не відходячи від каси, проте в наш час користуватися тим, що покупець не побачив, на мою думку, підло і низько" - сказано в повідомленні скарги.
Декілька днів вони сиділи без електрики та інтернету вдома, і коли з'явилася можливість, то написали скаргу. На повернення коштів чоловік уже не сподівається, проте люди мають знати правду.
У коментарях користувач написав, що магазин вчинив бридко, проте в таких ситуаціях слід бути більш пильними.
Нагадаємо, що екстрасенс та таролог Макс Гордєєв розповів, що приховує Кличка
Раніше повідомлялося, що у ПФУ з 2023 року змінять процедуру виплати пільг на комуналку: чого чекати українцям
Також аспекти, які допоможуть при виборі генератора: від типу палива до максимальної потужності