Українець розповів, як через помилку у роботі банкомату ПриватБанку втратив круглу суму. Подробиці він розкрив у своїй скарзі, яку опублікував на порталі Мінфін.
Українець розповів, що є власником картки від monobank і вирішив зняти готівку, скориставшись банкоматом ПриватБанку. На фінальній стадії, коли пристрій почав рахувати купюри, стався збій і кошти видано не було. При цьому з рахунку знялися 10 тисяч гривень та комісія за зняття коштів.
"Знімали готівку з картки монобанк в банкоматі (17.12.2022 в 12.54) Приватбанк за адресою м.Одеса вул. Прохорівська 39/41 Таврія В. Банкомат вважав гроші потім вискочила помилка і вискочив напис, що термінал не працює і адреси інших банкоматів і гроші так і не видав. А з рахунку списав 10 000 грн + комісію 90 грн. Ось так ось банкомат вкрав гроші з карти", - пояснив ситуацію клієнт.
Правила бронювання від мобілізації посилили: українцям загрожують масові скорочення
Лише $100 на місяць: адвокати беруться захистити ухилянтів від ТЦК, можна оформити підписку
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
Українець зізнався, що після цього інциденту втратив довіру до ПриватБанку. У фінустанові поспішили відповісти чоловікові та запевнили, що згодом його проблему буде вирішено.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Шпигують і нав'язують...": українець ризикнув поповнити картку через термінал "ПриватБанку", довелося пити валеріанку.
Також наш портал інформував, українців із картками "Ощадбанку" змушують брати непотрібні послуги: "Заплатила 150 грн, аргументи не діють..."
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українка з карткою "ПриватБанку", вцілівши в окупації, на мирній території втратила все через відсотки: "Тихий жах..."