Українець поділився неприємним досвідом співпраці із ПриватБанком. Подробиці він розкрив у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Чоловік розповів, що карткою ПриватБанку він вирішив сплатити покупку в інтернеті. В результаті, крім того, що з нього взяли кілька комісій, кошти були заблоковані і він залишився без грошей і товару.
Тижня 3 тому, довелося через цей, банк мрії, сплатити рахунок в інтернеті, на жаль іншого варіанту не було, загалом приват зняв свої відсотки при поповненні рахунку, потім зняв відсотки при оплаті в інтернеті та успішно заблокував гроші, в результаті на передовий захисники не отримали сигарети, а купити їх там просто ніде
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Клієнт розповів, що після довгих розглядів гроші в банку все-таки пообіцяли повернути, проте через кілька тижнів жодних зрушень не сталося.
Потім почалося найцікавіше, за запитом куди поділися гроші, банк почав вимагати якісь довідки, докази, що товар не був придбаний, і клятвенно обіцяв повернути гроші, але пройшло 3 тижні, грошей так я і не побачив, загалом зв'язуватися я більше не хочу з цим банком, але гроші поверніть, вони тут не просто даються
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Шпигують і нав'язують...": українець ризикнув поповнити картку через термінал "ПриватБанку", довелося пити валеріанку.
Також наш портал інформував, українців із картками "Ощадбанку" змушують брати непотрібні послуги: "Заплатила 150 грн, аргументи не діють..."
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українка з карткою "ПриватБанку", вцілівши в окупації, на мирній території втратила все через відсотки: "Тихий жах..."