Українець розповів, як через збій у роботі терміналу ПриватБанку втратив останні гроші. Подробиці він розкрив у своїй скарзі на порталі "Мінфін".

Чоловік поділився, що через термінал ПриватБанку хотів поповнити свою картку на 500 гривень. Коли гроші потрапили в купюроприймач, пристрій вимкнувся і видав картку назад, але кошти при цьому не були зараховані.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Поповнював картку сьогодні на 500 грн. Термінал гроші прийняв і відразу вимкнувся, викинувши картку назад", - розповів чоловік.

Українець розповів, що після тривалого спілкування зі співробітниками банку, йому пообіцяли зайнятися вирішенням проблеми, але на це потрібен час. Ситуація дуже обурила клієнта, оскільки він втратив останні гроші.

Популярні новини зараз

Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Показати ще

ПриватБанк, фото: Знай.ua

"Відділення Привату, поряд з яким розташований термінал, закрите. Довгі дзвінки на гарячу лінію, а потім таке ж довге спілкування з банком в особистому кабінеті протягом 3 годин дали незрозумілий слабкий результат. Відповіли, що чекайте 1-3 доби, мовляв, будуть розбиратись. Це були мої останні гроші до початку лютого", - обурився клієнт.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українка розповіла, як термінали ПриватБанку "крадуть" купюри: "Випадки не поодинокі".

Також наш портал інформував, чи інвестувати в українські банки: відсоткові ставки у гривні зросли, скільки можна заробити на депозитах.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, зарахувалися на карту і одразу "випарувалися": клієнтка ПриватБанку залишилася без грошей після дивного збою.