Один із трьох найбільших гравців на ринку мобільного зв'язку компанія Vodafon, який відомий своєю великою та тривалою програмою бонусних винагород, вирішив зіпсувати нервову систему мільйонам своїх клієнтів. Люди ще не встигли звикнути до старих тарифів, як з'явилися нові завищені.
Виходить, що в компанії не думають про те, як людям доведеться користуватися їхніми послугами і просто підвищують тарифи в цей важкий час.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта компанії Vodafone на порталі для відгуків Otzyvua.
"Поповнив рахунок, щоб підключити тариф на місяць, а натомість на тиждень підключили тариф і списували кошти! Не рекомендую скористатися цим оператором. Завищили тарифи, і ще зв'язатися з ними важко, до оператора півгодини дзвонив! Якщо кошти на рахунку буде денний тариф використати , якщо сам не підключиш!", - Розповів незадоволений абонент оператора.
Пенсіонери отримають "потужну" доплату через вік: у Мінсоцполітики назвали умови
Українець сам переважив фасований сир у "Сільпо": не вистачає по 100 грам у пачці
Рішення прийнято – в Україні злетить тариф на електроенергію з 1 квітня 2023 року
Вручення повістки на вулиці: кому з українців не можуть вручити папірець поза домом, відповідь юриста
Також ми помітили тенденцію, що після негативних відгуків компанія начебто спеціально робить все для того, щоб ускладнити життя своїх абонентів.
Лише кілька днів тому мінімальний тариф, яким користуються мільйони українців, коштував 145 гриві, вже з 10 лютого коштуватиме 175 гривень. Ось так, одразу на 30 гривень компанія підвищує "економний" тариф. Але тут варто зазначити, що вони вирішили особисто повідомити про це людей, щоби не бути "тихими".
Нагадаємо, "Сільпо" потрапили скандал через сервіс з онлайн замовленнями: українців закликали бути обережнішими.
Раніше повідомлялося, "Обман насправді...": абоненти Vodafon скаржаться на відсутність інтернету та зв'язку, доходять лише смс з акціями.