До мобільного оператора Vodafone звернувся клієнт, та попросив надати пояснення, для чого у повідомленні, після поповнення рахунку вимагають перевантажувати пристрій.

У пресслужбі пояснили, чому приходять подібні повідомлення, і чи не пов'язані вони з "активізацією вірусних баз даних на телефон". Пояснення компанія надала під своїм дописом на сторінці Vodafone у Facebook.

Vodafone. Фото: Youtube

Мобільний оператор Vodafone пояснив своїм абонентам, чому необхідно час від часу перезавантажувати смартфон. Насправді це робити зовсім не обов’язково. Але cтарі пристрої можуть інколи мати проблеми з підключенням до мережі. Проблема може бути усунена завдяки перереєстрації в мережі.

Пакет послуг на місяць підключений. У вас є 3 ГБ, безліміт у мережі та 150 хв по Україні за 75,00 грн/міс. Вимкніть та увімкніть телефон, аби скористатися послугами . Навіщо вимикати телефон , вимкнути для того щоби активувати вірусну базу даних на телефон ? Поясніть - запитав клієнт.

Популярні новини зараз

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Показати ще

У компанії зазначили, що турбуються, щоб при підключенні все спрацьовувало коректно, а клієнти не зазнавали складнощів, тому і додали цю рекомендацію у SMS-сповіщення про підключення тарифного плану.

Якщо на Вашому смартфоні таких проблем не виникає – можете не звертати увагу на цю інформацію. Якщо залишились питання – напишіть до нас в особисті повідомлення сторінки. З радістю відповімо на них та детально розпишемо, як все працює, – додав мобільний оператор.

Нагадаємо, ми писали, що клієнти Monobank залишаються віч-на-віч з боргами, у людей немає жодних прав.

Як повідомляв "Знай.ua" Vodafone зробив непідйомними навіть бюджетні тарифи, абоненти закликають до совісті.

Також "Знай.ua" інформував, клієнту Sense Bank виставили борг 12 тисяч, замість 400 гривень.