Мобільні оператори продовжують отримувати десятки та сотні негативних коментарів від українців, які зазнають не найкращих часів - через повномасштабну війну.
Зарплати залишаються такими, поки ціни на продукти, послуги продовжують зростати і не зупиняються. Це стосується і тарифних планів від Vodafone, Lifecell, Kyivstar... але разом з вартістю не змінюється якість.
Ось зараз абоненти мобільного оператора Lifecell звинуватили компанію в обмані за встановлення лімітів на послуги з безлімітним інтернетом, чого, за логікою, не має бути. Про це йдеться у коментарях під публікаціями оператора у соціальній мережі Facebook.
Хтось написав, що при підключенні до тарифних планів з безлімітним інтернетом компанія все ж таки встановлює обмеження на 50 Гб трафіку... і якщо хтось з українців скористається більше, ніж 50 ГБ інтернету, буде встановлено швидкісний ліміт - що робить практично неможливим повноцінне використання послуги.
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
На негативне відкликання вже встигли дати відповідь, нібито це необхідний крок, щоб навантаження на базові станції було збалансовано. До того ж, це нібито попереджає перевантаження мережі.
Нагадаємо, Київстар, lifecell та Vodafone попередили про неполадки в роботі мобільного зв'язку та інтернету: що сталося
Як повідомляв "Знай.uа", "Не дають вивести...": українці скаржаться, що Vodafone "пожирає" особисті гроші, які ніхто не хотів витрачати на тарифи
Знай.ua писав, "Укрпошта" посадить листоноші на електробайки, щоб поліпшити сервіс: обіцяють "швидку і зручну" доставку