Похід до супермаркету – це частина щоденної рутини українців, бо не кожен має можливість закупитись на тиждень/місяць уперед, як це робиться в інших країнах.

Ми робимо покупки і практично ніколи не замислюємося над тим, чи правильну ціну нам вказали в чеку, чи не надурили...

Овочі в супермаркеті, фото press.lv

Однак супермаркети використовують різні хитрощі, щоб заробити більше грошей на покупцях. Тому варто поговорити про найпоширеніші прийоми продавців, щоб кожен знав, де його можуть надурити.

Найпопулярніші схеми обману в супермаркетах включають подвійні цінники, заміну терміну придатності, продаж простроченого товару, вказівку ваги з тарою і фальшиві акції. Великі торгові мережі та невеликі міні-маркети використовують ці прийоми для збільшення прибутку.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам не підвищать виплати: хто залишиться без надбавки

Нові правила передачі показників лічильника: про які зміни варто знати

Картку заморозять навіть за легальні перекази: банки посилили правила

"Час спливає": експерт, який передбачав повномасштабне вторгнення, приголомшив новим прогнозом

Показати ще

Супермаркет, скріншот: YouTube

Закон забороняє всі перераховані вище махінації проти споживачів. Тому, якщо ви раптом помітили щось недобре, можна негайно вимагати повернення грошей за товар. Або, наприклад, у разі подвійного цінника - у вас є повне право заплатити за продукт стільки, скільки написано на ціннику в торговому залі.

При цьому, касири та адміністратори можуть відмовити вам у цьому. Але варто пам'ятати, що Закон України "Про захист прав споживачів" завжди на стороні покупців. Якщо вам відмовили – зверніться до поліції.

Нагадаємо, весна прийшла, але шашлик скасовується: в українських супермаркетах різко подорожчало м'ясо та сало

Як повідомляв "Знай.uа", жінка купила в магазині банани, але в "подарунок" їй попався скорпіон: укусу було не уникнути

Знай.ua писав, ранковий ритуал під загрозою зриву: у супермаркетах продовжують зростати ціни на каву, з доступного - тільки вершки та цукор