Похід до супермаркету – це частина щоденної рутини українців, бо не кожен має можливість закупитись на тиждень/місяць уперед, як це робиться в інших країнах.
Ми робимо покупки і практично ніколи не замислюємося над тим, чи правильну ціну нам вказали в чеку, чи не надурили...
Однак супермаркети використовують різні хитрощі, щоб заробити більше грошей на покупцях. Тому варто поговорити про найпоширеніші прийоми продавців, щоб кожен знав, де його можуть надурити.
Найпопулярніші схеми обману в супермаркетах включають подвійні цінники, заміну терміну придатності, продаж простроченого товару, вказівку ваги з тарою і фальшиві акції. Великі торгові мережі та невеликі міні-маркети використовують ці прийоми для збільшення прибутку.
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Ціни рекордні, але буде дорожче: нерадісні прогнози для власників авто з ГБО
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Закон забороняє всі перераховані вище махінації проти споживачів. Тому, якщо ви раптом помітили щось недобре, можна негайно вимагати повернення грошей за товар. Або, наприклад, у разі подвійного цінника - у вас є повне право заплатити за продукт стільки, скільки написано на ціннику в торговому залі.
При цьому, касири та адміністратори можуть відмовити вам у цьому. Але варто пам'ятати, що Закон України "Про захист прав споживачів" завжди на стороні покупців. Якщо вам відмовили – зверніться до поліції.
Нагадаємо, весна прийшла, але шашлик скасовується: в українських супермаркетах різко подорожчало м'ясо та сало
Як повідомляв "Знай.uа", жінка купила в магазині банани, але в "подарунок" їй попався скорпіон: укусу було не уникнути
Знай.ua писав, ранковий ритуал під загрозою зриву: у супермаркетах продовжують зростати ціни на каву, з доступного - тільки вершки та цукор