"Нова Пошта" поділилася у соціальній мережі Facebook "новаторський" сервіс, який вже давно використовується, наприклад, на AliExpress, під назвою "Сейф-сервіс".
З його допомогою клієнти зможуть не робити передоплату продавцям, а вони, у свою чергу, забезпечують можливість безкоштовного повернення товару у разі відмови покупця від отримання посилки.
Прес-служба Нової Пошти повідомляє, що замість передоплати покупці тепер зможуть сплатити страховий платіж у розмірі 20 гривень. Послуга доступна поки лише для тих, хто має мобільний додаток "Нової пошти".
Використання "Сейф-Сервісу" передбачає відправку покупцю повідомлення з номером накладної та можливістю оплати замовлення. Після оплати гроші резервуються, а не перераховуються продавцю одразу.
Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років
Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках
Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору
Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити
Транзакція здійснюється лише після отримання та огляду товару покупцем, а дані карток обох сторін залишаються конфіденційними.
"Сейф-сервіс" безкоштовний для продавців, тоді як покупці сплачують страхові внески за товар. До кінця травня акційна ціна послуги складає 20 гривень незалежно від вартості посилки.
Нагадаємо, можна не встигнути: LED-лампочки поки що змінюватимуть, але в окремих відділеннях "Укрпошти"
Як повідомляв "Знай.uа", нечувані "щедроти" від Нової пошти: скаржилися на дорожнечу, ловіть весняні знижки
Знай.ua писав, "Укрпошта" подарує клієнтам знижку 60% на відправку посилок: хто може скористатися