Клієнтка Ощадбанку розповіла, що побачила у мобільному додатку списання на суму понад 9 тисяч гривень, хоча сама переказ не здійснювала та не підтверджувала транзакцію.
Історію опублікували на порталі відгуків Мінфін. За словами жінки вона не користувалася у цей день карткою. Також вона стверджує, що не могло відбутися внаслідок автоматичної оплати за підписку, оскільки не приєднувала рахунок до сторонніх сайтів і ніде не вказувала персональні дані.
Пізніше на телефон користувачки почали надходити повідомлення з чат-бота про деактивацію токена для картки.
Постраждала звернулася до служби підтримки, аби з'ясувати обставини ситуації.
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
"Ще раз наголошую: я нікуди не заходила та операцію не підтверджувала. Звернувшись у відділення № 10019/017 в Тернопільській області, написала заяву про скасування платежу. Подзвонивши на гарячу лінію Ощадбанку, домоглася блокування картки. Консультант підтримки порадила звернутися у кіберполіцію: заява написана, відкрите провадження, слідство триває",
Відповіді від банку клієнтка досі не отримала, зате інші користувачі на порталі зауважили, що можливі причини втрати коштів можуть бути пов'язані з переходом на підроблені сайти з надання фінансової допомоги.
Нагадаємо, ми писали, що українці можуть отримати 6600 грн допомоги, хто може претендувати.
Як повідомляв "Знай.ua" "Ощадбанк" потрапив у скандал: закрити кредитку неможливо, роздратована клієнтка не добирала слів.
Також "Знай.ua" інформував, що українка розповіла, як "Ощадбанк" нав'язав їй непотрібну картку та повісив "борг".