У системі ПриватБанку наприкінці квітня стався збій, через що клієнти не змогли розплатитися картками в терміналах, а також зняти готівку. У багатьох того дня списалися гроші в подвійному розмірі.
Клієнти ПриватБанку зіштовхнулися із такими проблемами 29 квітня. Масово надходили скарги на те, що не можна зняти готівку та сплатити покупки, а деякі через тиждень все ще чекають, коли їм на карту повернуться списані гроші.
У пресслужбі ПриватБанку поспішили заспокоїти клієнтів та повідомили, що фахівці активно займаються вирішенням питання щодо повернення коштів. Однак не слід забувати, що банк працює за правилами міжнародної платіжної системи. Відповідно до них, при проведенні оплати суму можуть поставити не резерв, а не списати одразу.
Незабаром усі постраждалі отримають свої гроші назад.
Без суду не виселять, але квартиру продадуть: боржникам готують суворі реалії
Відстрочка від мобілізації більше недоступна: кого внесли у чорний список через "Оберіг"
Ухилянтам пропонують амністію: як отримати помилування від ТЦК
Відстрочку від мобілізації можуть не дати: Міноборони готує нововведення
"Така заблокована сума автоматично виходить із резерву на 11 день з дати проведення оплати, якщо до банку не надходив запит на списання", - зазначили у ПриватБанку.
Також українцям нагадали, що в деяких випадках гроші можуть повернутись на банківський рахунок навіть до 4 місяців, це максимальний термін.
Раніше ми писали про те, що бюджет не гумовий: частину українських пенсіонерів залишили без доплат
Як повідомляв Знай.ua, популярний овоч встановив новий ціновий рекорд: огірки та помідори на його тлі здаються дешевими
Також портал Знай.ua писав, що майже 1000 доларів за 10 копійок: українцям показали монету, яка може озолотити