Один із найбільших українських банків, державна фінансова установа "Ощадбанк", яка останнім часом викликає у багатьох українців сумніви через безпеку персональних даних, продовжує підносити своїм клієнтам неприємні "сюрпризи".

Цього разу українець зіткнувся з дуже неприємним моментом через покупку на одному із великих маркетплейсів. Після того як українець скасував своє замовлення, йому повідомили, що банк повертатиме гроші на протязі цілого місяця.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

"Ощадбанк", скріншот: YouTube

"28 квітня сплатив покупку в Розетці. Зрозумів, що помилився з вибором, скасував покупку. Гроші досі висять на карті у статусі заблокованих. Розетка каже, що з їхнього боку провини немає і всі питання до банку..."

Популярні новини зараз

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

Банк каже, що чекати на розблокування потрібно до 28 травня. Питання: чи можна прискорити повернення коштів? Мені ці гроші вкрай терміново потрібні зараз, а не наприкінці місяця", - розповів незадоволений клієнт "Ощадбанку".

Відгук невдоволеного клієнта "Ощадбанку", скріншот: Minfin

Один з українців вирішив у коментарях поділитися порадою щодо цієї ситуації: "Блокування має бути зняте на 11 день, з моменту транзакції. Можна спробувати через кол-центр або відділення прискорити, але для багатьох співробітників це дуже складно".

Нагадаємо, як переоформити машину в Україні: необхідні документи та ціни.

Раніше повідомлялося, в Україні без ліцензії продовжує працювати букмекерська контора 1Win: нардеп довів, що "Ощад" та "Приват" проводять платежі.

Також, клієнти ПриватБанку залишаються без грошей через "скасування операції": допоможе тільки блок в Приват24.