Українка знімала гроші з картки через банкомат ПриватБанку та через збій втратила 15 тисяч гривень. У фінустанові розбиратися у проблемі, за її словами, не хочуть. Відповідну скаргу жінка опублікувала на порталі Мінфіну.
Українка розповіла, що вирішила скористатися банкоматом ПриватБанку та зняти кошти з картки іншого банку. У процесі стався збій і не видано жодної купюри, проте гроші списалися з рахунку.
"Знімала 15000 гривень із картки укргазбанку. Банкомат видав технічну помилку, гроші з картки списало, а банкомат їх так і не видав", - поділилася жінка.
Українка зазначила, що звернулася за допомогою до ПриватБанку та банку, який випустив картку, втім, гроші їй так і не повернули.
Мобільний зв'язок стає розкішшю: Київстар приголомшив абонентів оновленими тарифами
Світло з'явиться, але не скрізь: скільки днів знадобиться на відновлення енергосистеми
Перевірки ТЦК на вулиці: чи законна вимога показати телефон
Пенсіонерам доплачуватимуть за вік: кому збільшать виплати автоматично
"Зверталася в обидва банки, у приваті сказали, що це не їхня проблема, бо карта іншого банку, але проблема саме в банкоматі. Вже минуло 6 днів, кошти так і не повернулися", - обурилася українка.
У ПриватБанку відреагували на скаргу та рекомендували звернутися до банку, який випустив картку та написати заяву на повернення коштів.
Раніше портал Знай повідомляв, клієнти ПриватБанку залишаються без грошей через "скасування операції": допоможе тільки блок у Приват24.
Також наш портал інформував, "Йде війна і так важко": українка втратила тисячі гривень через "глюк" у ПриватБанку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Комусь вигідно...": українці підозрюють "Ощадбанк" у прямій роботі з шахраями, люди не встигають міняти карти.