Українка поскаржилася, що з її карти Monobank викрали майже 10 тисяч гривень. При цьому в підтримці, за її словами, не можуть пояснити, куди поділися кошти. Свою скаргу жінка опублікувала на порталі Мінфін.
Українка розповіла, що має віртуальну карту Monobank і ніхто не міг отримати до неї доступ. Втім, майже 10 тисяч гривень було списано з рахунку.
"Несанкціоноване зняття коштів із віртуальної картки сумарно викрадено 9821 грн. Карта фізично не випускалася, до телефону маю доступ лише я", - поділилася постраждала.
Головне за 24 квітня: бунт українців у Польщі, трагедія Каті Репяхової, важливий день та різке підвищення цін
Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати
Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною
Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Клієнтка зазначила, що звернулася на підтримку банку, але вичерпної відповіді не отримала. Їй заявили, що це "регулярні платежі", проте, як зазначила жінка, вона нічого не оформляла у додатку Monobank.
"Невиразні відповіді підтримки. Підтвердження транзакцій не знадобилося, хоча раніше, проводячи транзакції в інтернеті, завжди потрібно підтвердження. Працівник кол-центру сказав, що ці транзакції були оформлені як регулярні платежі, чого я особисто не оформляла в додатку", - зазначила українка.
Раніше портал Знай повідомляв, "По факту обдурили...": Monobank "забуває" перевести великі платежі, українці втрачають тисячі гривень.
Також наш портал інформував, українка розповіла про махінації "Ощадбанку" з конвертацією: валютні рахунки краще не оплачувати.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, пенсіонерка розповіла, як некомпетентні співробітники ПриватБанку ускладнюють життя людей похилого віку: "Ганьба"