Українка поскаржилася, що з її карти Monobank викрали майже 10 тисяч гривень. При цьому в підтримці, за її словами, не можуть пояснити, куди поділися кошти. Свою скаргу жінка опублікувала на порталі Мінфін.
Українка розповіла, що має віртуальну карту Monobank і ніхто не міг отримати до неї доступ. Втім, майже 10 тисяч гривень було списано з рахунку.
"Несанкціоноване зняття коштів із віртуальної картки сумарно викрадено 9821 грн. Карта фізично не випускалася, до телефону маю доступ лише я", - поділилася постраждала.
Навіть пенсія не врятує від мобілізації: ким зацікавиться ТЦК
Підвищення пенсій скасують для тисяч українців: кого омине індексація
Росія готує потужні масовані удари: під загрозою опиняться три міста
Готуйте грілки та теплий одяг: в Міненерго зробили заяву про початок опалювального сезону
Клієнтка зазначила, що звернулася на підтримку банку, але вичерпної відповіді не отримала. Їй заявили, що це "регулярні платежі", проте, як зазначила жінка, вона нічого не оформляла у додатку Monobank.
"Невиразні відповіді підтримки. Підтвердження транзакцій не знадобилося, хоча раніше, проводячи транзакції в інтернеті, завжди потрібно підтвердження. Працівник кол-центру сказав, що ці транзакції були оформлені як регулярні платежі, чого я особисто не оформляла в додатку", - зазначила українка.
Раніше портал Знай повідомляв, "По факту обдурили...": Monobank "забуває" перевести великі платежі, українці втрачають тисячі гривень.
Також наш портал інформував, українка розповіла про махінації "Ощадбанку" з конвертацією: валютні рахунки краще не оплачувати.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, пенсіонерка розповіла, як некомпетентні співробітники ПриватБанку ускладнюють життя людей похилого віку: "Ганьба"