Українка поскаржилася, що з її карти Monobank викрали майже 10 тисяч гривень. При цьому в підтримці, за її словами, не можуть пояснити, куди поділися кошти. Свою скаргу жінка опублікувала на порталі Мінфін.

Українка розповіла, що має віртуальну карту Monobank і ніхто не міг отримати до неї доступ. Втім, майже 10 тисяч гривень було списано з рахунку.

Monobank. Фото: скрін youtube

"Несанкціоноване зняття коштів із віртуальної картки сумарно викрадено 9821 грн. Карта фізично не випускалася, до телефону маю доступ лише я", - поділилася постраждала.

MonoBank. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Показати ще

Клієнтка зазначила, що звернулася на підтримку банку, але вичерпної відповіді не отримала. Їй заявили, що це "регулярні платежі", проте, як зазначила жінка, вона нічого не оформляла у додатку Monobank.

"Невиразні відповіді підтримки. Підтвердження транзакцій не знадобилося, хоча раніше, проводячи транзакції в інтернеті, завжди потрібно підтвердження. Працівник кол-центру сказав, що ці транзакції були оформлені як регулярні платежі, чого я особисто не оформляла в додатку", - зазначила українка.

Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, "По факту обдурили...": Monobank "забуває" перевести великі платежі, українці втрачають тисячі гривень.

Також наш портал інформував, українка розповіла про махінації "Ощадбанку" з конвертацією: валютні рахунки краще не оплачувати.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, пенсіонерка розповіла, як некомпетентні співробітники ПриватБанку ускладнюють життя людей похилого віку: "Ганьба"