ПриватБанк має багато незадоволених клієнтів, які регулярно залишають негативні відгуки. Так, клієнт повідомив про збій терміналу банку, що призвело до втрати грошей.

Українець у скарзі на порталі Мінфін наголосив, що це не єдина проблема ПриватБанку. Установа втричі знизила кредитний ліміт, а потім взагалі її прибрала. Крім того, клієнт не може сплатити покупки частинами. Проте найсильніше його шокував збій терміналу.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

У терміналі він захотів поповнити особисту картку на п'ять тисяч гривень. Гроші пішли, але так і не надійшли на його рахунок через "глюк". Клієнт звернувся до оператора, але той буквально розвів руками, прийняв заявку та сказав чекати.

"Закинув туди п'ять тисяч, термінал зачинив двері, і що ви думаєте, заглючив геть-чисто, йде обробка і все, більше нічого не показує, дзвінок оператору не допоміг взагалі, крім складання заявки на повернення коштів і поради чекайте нічого не досяг. Весь грошовий аванс лежить з 19 травня, а за заявкою нуль прогресу взагалі, а до зарплати ще потрібно дожити. Дуже довго з цим банком через зручний особистий кабінет, але це остання крапля", - повідомив клієнт.

Популярні новини зараз

Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою

Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно

У МВС попередили водіїв: для керування авто потрібно пройти спецпроцедуру – інструкція

Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Показати ще

У ПриватБанку відповіли на відкликання українця та вибачилися за ситуацію, пообіцявши вирішити питання.

"Для прийняття рішення щодо заявки нам необхідно отримати звіт про залишок коштів на пристрої, інкасувати його. Ми намагаємося встигнути дати відповідь у обіцяний вам термін", - сказали в банку.

Відгук про роботу ПриватБанку, скріншот

Нагадаємо, українці втрачають доступ до заощаджень: ПриватБанк масово блокує рахунки, хто в зоні ризику