Українець заявив, що ПриватБанк заблокував його картку, залишивши без доступу до коштів. При цьому, своє рішення банк ніяк не пояснив і нічим не аргументував. Цим клієнт поділився у коментарях на офіційній сторінці фінустанови у соціальній мережі Facebook.

Клієнт зазначив, що ПриватБанк залишив його без грошей, заблокувавши картку. При цьому через один канал зв'язку з банком він не отримав пояснення того, що сталося.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"ПриватБанк краде мої гроші через блокування карток. Нічого не пояснюють: ні через дзвінки на 3700, ні через чат у Приват24, ні через персонального банкіра Голд-клуб", - поділився клієнт.

"ПриватБанк", скріншот: YouTube

Популярні новини зараз

Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть

Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

Чоловік розповів, що термін вирішення проблеми так і не дізнався. При цьому він наголосив, що жодного разу не здійснював жодних сумнівних операцій і блокування картки стало для нього "сюрпризом".

"Варіанти відповідей були: "чекайте 5 днів, перевірка", "їдьте у відділення розбиратися - без вашої присутності не розблокують." Жодних сумнівних/незаконних операцій і не було. Тупо і без пояснень", - обурився клієнт.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін facebook

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що українці скаржаться на незвичайний збій у банкоматах ПриватБанку: грошей можна недорахуватися.

Також наш портал інформував, що з доларами почнеться справжній квест: ПриватБанк видає непридатні купюри, які підлягають інкасо.

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, клієнтка Ощадбанку вважає, що банк обманює людей за кордоном: гроші з картки зняли без її згоди.