Абоненти Vodafone обурені систематичним подорожчанням мобільного зв'язку. Про це свідчить коментар під публікацією мобільного оператора на офіційній сторінці в соціальній мережі Facebook.

Українець поскаржився, що для абонентів, які регулярно поповнюють рахунок також регулярно та підвищують вартість тарифного плану.

Vodafone, скріншот: YouTube

Водночас він обурений, що різні заохочення у вигляді знижок надаються клієнтам, які рідше вносять абонплату або зовсім не роблять цього. Абонент зазначив, що не готовий терпіти такі умови обслуговування і має намір перейти до іншого оператора.

Vodafone. Фото: Youtube

Популярні новини зараз

З 1 квітня почнете отримувати від 3 520 до 8 тисяч гривень: чиї виплати стали більшими

Пенсіонерам видадуть сертифікати на 400 гривень

Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні

"Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте

Показати ще

"Дивні пропозиції у вас, коли людина справно поповнює рахунок їй тільки все тільки дорожче пропонують, а коли не поповнює то і подешевше можливо, те ж саме і з вибором тарифу, слава Богу в нас відмінили мобільне рабство і можна на дешевший перейти до іншого оператора, якщо у рідного вибору не надають", - обурився абонент.

Скарга на Vodafone. Фото: скріншот facebook.com/VFUkraine

Співробітники Vodafone поспішили відповісти на невдоволення клієнта та запевнили, що подібні подарунки періодично надаються різним категоріям клієнтів.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що абоненти Vodafone отримують десятки дзвінків з невідомих номерів, люди не можуть додзвонитися близьким: "Їх не хвилює".

Також наш портал інформував, Київстар закриває доступний тариф: до якого періоду абоненти можуть підключити новий та що він пропонує.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що Lifecell нарощує темпи підвищення тарифів, абоненти не встигають поповнювати рахунок: "Сплатив 150, бац вже 225".