Навіть під час війни шахраям вистачає совісті розводити українців за гроші. Так, клієнтка "ПриватБанку" стала жертвою злочинців і втратила понад 2500 гривень.
Українка у відгуку на порталі Мінфін розповіла, що аферисти вкрали з її картки гроші, при цьому банк не запросив підтвердження операції за допомогою СМС або повідомлення Приват24, як це буває зазвичай. У неї виникли сумніви, як установа дбає про безпеку клієнтів та їх кошти.
"Навіть у ситуації, коли шахраї змогли роздобути незаконним шляхом CVV2 код, то чому не було підтвердження через Приват24 чи СМС-повідомлення? Коли я роблю оплату в інтернеті, то завжди вибиває таке підтвердження, а тут просто списали вказані кошти. Як працює служба безпеки ПриватБанку? Чому банк не вживає заходів щодо забезпечення безпечного та захищеного еквайрингу?", - написала клієнтка.
Вона вимагає, щоб ПриватБанк відшкодував їй вкрадену суму та звинувачує недбалих працівників.
Запасайтеся павербанками, ліхтариками та робіть запас їжі: українців попередили
Уроки стають коротшими, перерви – довшими: що зміниться у школах з 2025 року
Ухилянтам залишилося 15 днів: що чекає
Українців лякають складною зимою: які міста можуть поринути у темряву і холод
У фінустанові заявили, що сплатити покупку в інтернеті можна лише з наявністю даних картки, а також звалили всю провину на шахраїв. Однак в банку все ж таки поділилися порадами, як не втратити свої гроші.
"Цю інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, але й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину та недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). (Смс на ваш номер телефону) - шанси оскаржити цю операцію і повернути кошти розцінюються, як високі", - відповіли в банку.