У соцмережі поскаржились на мобільного оператора, який невідомо куди і як "ковтає" гроші.
У Twitter українка написала допис, з якого виходить, що мобільний оператор Київстар не підключає тарифні умови, попри те, що вона поповнила рахунок майже вдвічі більше ніж коштує тариф.
- Київстар, скільки я поклала на рахунок грошей? - 300 грн - А скільки коштує мій тариф? - 175 грн - То чого тариф не працює? - Бо недостатньо грошей))
Соціальні виплати, пільги та субсидія виплачуватимуться за новими правилами у 2025 році
Цивільних братимуть до війська без мобілізації: залучать ТЦК та рекрутингові центри
Стаж, середня зарплата та мінімалка: які сюрпризи готує пенсійна система у 2025 році
Відразу у 9 областях пенсіонерам виплатять по 3 тис грн: хто саме отримав право на допомогу
На її повідомлення відгукнулося багато українців, та порадили спробувати інші послуги або перейти на іншого оператора. Дехто припустив, чому так могло трапитися.
"Спробуйте контракт", "У мене на Лайфі тариф підріс в 3 рази. Скоро ЗНО здасть", "Або недостатньо коштів і Київстар автоматично бере плату за день. Ти поповнюєш на весь пакет + з надлишком, а плату за пакет не беруть, а продовжують знімати додатково як плату за день, поки вже дійсно стає недостатньо коштів на пакет", "У мене так з київстаром, і з лайфом, і з водафоном. "Поповніть рахунок, за 3 дні буде оновлено тариф". Поповнюю - тарифа нема. Чому? Бо ми вирішили підключити тариф послуг на 1 день, а потім списати все, що лишилось на рахунку, йди нах*й. Нічого не повернемо, бо воєнний стан" - відгукнулися українці.
Нагадаємо, ми писали, що "Київстар" ледь не зробив українців біднішими на 500 грн, лише одне смс: "Відчепіться, крадуни...".
Як повідомляв "Знай.ua" "перевів маму на передоплату...": Vodafone забрав у жінки цілу пенсію.
Також "Знай.ua" інформував, що "Нічого не прийшло...": українці після "вигідних" послуг Київстару втрачають усі гроші на рахунку.