У соцмережі поскаржились на мобільного оператора, який невідомо куди і як "ковтає" гроші.
У Twitter українка написала допис, з якого виходить, що мобільний оператор Київстар не підключає тарифні умови, попри те, що вона поповнила рахунок майже вдвічі більше ніж коштує тариф.
- Київстар, скільки я поклала на рахунок грошей? - 300 грн - А скільки коштує мій тариф? - 175 грн - То чого тариф не працює? - Бо недостатньо грошей))
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
На її повідомлення відгукнулося багато українців, та порадили спробувати інші послуги або перейти на іншого оператора. Дехто припустив, чому так могло трапитися.
"Спробуйте контракт", "У мене на Лайфі тариф підріс в 3 рази. Скоро ЗНО здасть", "Або недостатньо коштів і Київстар автоматично бере плату за день. Ти поповнюєш на весь пакет + з надлишком, а плату за пакет не беруть, а продовжують знімати додатково як плату за день, поки вже дійсно стає недостатньо коштів на пакет", "У мене так з київстаром, і з лайфом, і з водафоном. "Поповніть рахунок, за 3 дні буде оновлено тариф". Поповнюю - тарифа нема. Чому? Бо ми вирішили підключити тариф послуг на 1 день, а потім списати все, що лишилось на рахунку, йди нах*й. Нічого не повернемо, бо воєнний стан" - відгукнулися українці.
Нагадаємо, ми писали, що "Київстар" ледь не зробив українців біднішими на 500 грн, лише одне смс: "Відчепіться, крадуни...".
Як повідомляв "Знай.ua" "перевів маму на передоплату...": Vodafone забрав у жінки цілу пенсію.
Також "Знай.ua" інформував, що "Нічого не прийшло...": українці після "вигідних" послуг Київстару втрачають усі гроші на рахунку.