Українка поскаржилася на оператора мобільного зв'язку Vodafone та висловила невдоволення акційними пропозиціями для абонентів. Про це вона написала у коментарях під публікацією на офіційній сторінці компанії у facebook.
Українка розповіла, що у додатку мобільного оператора виявила акційну пропозицію, якою вирішила скористатися. Їй обіцяли гігабайти інтернету за поповнення рахунку на певну суму. Втім, коли гроші були зараховані на рахунок, обіцяний бонус не був наданий і сама пропозиція зникла з програми.
"У додатку була акція. Поповни 180 і нарахують 6 гігабайт. Поповнила і тиша. Зайшла додаток згодом. Там уже немає цієї акції. Цікаво, що потрібно було ще натиснути на кнопку підключитися у зниклому вікні...", - поділилася українка.
У комунальних платіжках з'явилася нова графа: за що доведеться доплачувати
"Працював усе життя, а користі - нуль": чи можуть українські пенсіонери продати свій стаж
Українських водіїв внесуть до Реєстру військовозобов'язаних: чого чекати з червня 2024 року
На сім'ю – 43200 грн: українцям дають грошову допомогу, треба звати маму чи бабусю
Абонентка обурилася такою якістю надання послуг та з іронією зазначила, що у Vodafone "дуже зручно" відточили механізм запуску акцій.
"ДУЖЕ ЗРУЧНО ЗРОБИЛИ ЦЕ ДЛЯ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ. Вони прямо тепер можуть теж скористатися. Завжди дізнатися про акції, а головне встигнути все підключити", - обурилася абонентка.
Мобільний оператор відреагував на скаргу та запропонував клієнтці спробувати розібратися у ситуації.
Раніше портал Знай повідомляв, "Київстар" запустив "вигідний" тариф за 200 гривень, люди схопилися за голови: "Просто треш".
Також наш портал інформував, що українець звинуватив Vodafone у самовільному списанні коштів: "Скільки таких помилкових списань за місяць".
Крім того, ми писали повідомлення від прокуратури та ЗСУ: Vodafone без розбору закидає повідомленнями не тільки дорослих, а й дітей.