Українка поскаржилася на оператора мобільного зв'язку Vodafone та висловила невдоволення акційними пропозиціями для абонентів. Про це вона написала у коментарях під публікацією на офіційній сторінці компанії у facebook.
Українка розповіла, що у додатку мобільного оператора виявила акційну пропозицію, якою вирішила скористатися. Їй обіцяли гігабайти інтернету за поповнення рахунку на певну суму. Втім, коли гроші були зараховані на рахунок, обіцяний бонус не був наданий і сама пропозиція зникла з програми.
"У додатку була акція. Поповни 180 і нарахують 6 гігабайт. Поповнила і тиша. Зайшла додаток згодом. Там уже немає цієї акції. Цікаво, що потрібно було ще натиснути на кнопку підключитися у зниклому вікні...", - поділилася українка.
Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Абонентка обурилася такою якістю надання послуг та з іронією зазначила, що у Vodafone "дуже зручно" відточили механізм запуску акцій.
"ДУЖЕ ЗРУЧНО ЗРОБИЛИ ЦЕ ДЛЯ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ. Вони прямо тепер можуть теж скористатися. Завжди дізнатися про акції, а головне встигнути все підключити", - обурилася абонентка.
Мобільний оператор відреагував на скаргу та запропонував клієнтці спробувати розібратися у ситуації.
Раніше портал Знай повідомляв, "Київстар" запустив "вигідний" тариф за 200 гривень, люди схопилися за голови: "Просто треш".
Також наш портал інформував, що українець звинуватив Vodafone у самовільному списанні коштів: "Скільки таких помилкових списань за місяць".
Крім того, ми писали повідомлення від прокуратури та ЗСУ: Vodafone без розбору закидає повідомленнями не тільки дорослих, а й дітей.