Українець поскаржився на ПриватБанк через грабіжницькі комісії. Деталі він виклав у негативному відгуку, який залишив на порталі Мінфін.

Українець розповів, що часто пересилає батькам кошти з-за кордону та його неприємно дивують численні комісії від ПриватБанку. За його словами, банк "грабує людей додатковими комісіями".

ПриватБанк, фото: скріншот з YouTube

"Пересилаю батькам гроші з закордонного рахунку револют. Спочатку створили карту для виплат в usd, тому що на сайті вказано що за зарахування 0.5%. Але за фактом крадуть 2%, думаю ок, може тому що для виплат зарахування платне. Створив голд універсальну в USD, на яку зарахування завжди було безкоштовним. Відправив – знову зняли 2% + 1% ще у касії треба заплатити”, - поділився клієнт.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Показати ще

Чоловік наголосив, що розчарувався у ПриватБанку та додав, що з такими умовами фінустанова хоче лише нажитися на людях.

"Виглядає сумно, моно таких прихованих комісій немає, 0.9% за зняття тільки. Схоже, що банку не потрібні гроші з-за кордону або хочуть максимально нажитися на людях", - обурився українець.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, ПриватБанк "поставив на лічильник" клієнта після того, як з його картки вкрали 50 тисяч: "Шахрайства не бачать".

Також наш портал інформував, що "Довелося викликати поліцію": українка стверджує, що ПриватБанк видав їй фальшиві долари.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Зжер гроші, не сказавши спасибі": українець розповів, як термінали ПриватБанку обирають клієнтів.