Українка розповіла, що сплатила постачання блакитного палива, але кошти не зарахувалися за призначенням. У результаті почалися розбирання з "Нафтогазом" та паперова тяганина. Про це вона розповіла на сторінці газопостачальної компанії у соціальній мережі facebook.
Жінка пояснила, що сплатила платіжку за доставку газу, але кошти десь загубилися і розпочався справжній квест із документами. За її словами, у "Нафтогазі" не дуже лояльно поставилися до її проблеми, хоч вона і була спровокована з боку компанії.
"Я теж в шоці від "роботи" цієї компанії! Сплатила за постачання газу, а мої кошти "осіли" на рахунку компанії. Написала звернення, довідки надіслала, і квитанції, і копії паспорта, ІПН, вказала рахунки... Їхня відповідь: "Відправляйте заяву з власноручним підписом..." Невже так важко перевірити квитанції (платежі, рахунки) Це ж не в чергах стояти! ЖАХ!!", - обурилася клієнтка.
Українців попередили про хвилю страшної епідемії: зафіксовано першу смерть
Українцям підвищать пенсії з 1 жовтня
ПриватБанк встановлює обмеження: що загрожує пенсіонерам
"Території не повернемо": українців закликали готуватися до другої війни
Співробітники "Нафтогазу" поспішили відповісти на скаргу клієнтки та запевнили, що це питання буде вирішено.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українцям нараховують борги за не спожитий газ: у "Нафтогазі" розповіли, як досягти справедливості.
Також наш портал інформував, контролер "Нафтогазу" пошкодив клієнту пломбу під час фіксації показань лічильника: у компанії відповіли на скаргу.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Нафтогаз" зробив важливу заяву перед оплатою комуналки українцями: зверніть увагу на квитанції.