Нова пошта, один з просунутих логістичних операторів в Україні, якою користується велика кількість українців, попри те, що ціни на відправлення не малі.
Однак не відбувається і без незадоволених клієнтів, які висловлюють свої претензії під дописами в соціальній мережі Facebook.
Одна з клієнток вже не перший раз стикається з проблемою доставки відправлення. Жінка прораховує доставку, відправлення швидко псується і потрібно вже сьогодні, бо завтра вона їде в подорож.
"Шановні, вирішіть нарешті проблему з поштоматами. Відділення приймає відправку на поштомат, ти собі плануєш час, а потім виявляється, що в поштомат не влізло і кур'єр повіз посилку назад, щоб зробити переадресацію на адресну доставку і привезти її завтра знову за тією ж адресою, бо тупо залишити консьєржу чи віддати мені в руки посилку кур'єр не може, тільки після того, як об'їде Київ пару раз.
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Росія може завдати потужного удару по Україні 20 листопада: посольство США застерегло всіх
"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
Адміністратори НП зв'язалися з колегами та пообіцяли доставити посилку раніше вказаного часу, щоб не викликати у клієнтки неприємних відчуттів.
"Богдане, звʼязались з нашими колегами з адресного обслуговування. Завтра посилочку мають доставити за адресою раніше зазначених інтервалів. Орієнтовний час доставки - 10:00. Ми дуже перепрошуємо за завдані незручності",
Нагадаємо, ми писали, що "Нова пошта" перестала доставляти посилки з Aliexpress, українці втратили десятки товарів: "З початку травня і досі".
Як повідомляв "Знай.ua" можна закупитися на AliExpress за копійки: коли у Китаї знижки
Також "Знай.ua" інформував, шахраї дурять українців за допомогою "Укрпошти" - як не втратити все через посилку.