Клієнтка "ПриватБанку" розповіла, як через збій втратила 20 тисяч гривень. Цим вона поділилася у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Українка поділилася, що знімала з банкомата ПриватБанку готівку у сумі 20 тисяч гривень, але він раптово вимкнувся і грошей не видав. З рахунку суму було знято в повному обсязі. Вона звернулася до банку, де їй порекомендували залишити заявку на повернення грошей.
"Знімала з власної карти 20 000 грн. Під час того, як банкомат відраховув кошти він зненацька вимкнувся. Гроші мені не видав, але з рахунку їх списали. Через деякий час банкомат увімкнувся. На лінії 3700 запропонували залишити заявку на повернення і почекати, як сказали спочатку, 3−5 днів. Виходу не було того так і зробила”, – поділилася клієнтка.
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
За словами українки, через кілька днів вона пішла у відділення ПриватБанку, щоб уточнити, коли можуть повернутися її кошти, але лише розчарувалася поведінкою співробітників.
"Наразі триває третя доба як банк поцупив у мене значну суму коштів і не хоче повертати", - обурилася жінка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українка заявила, що ПриватБанк приписав їй 10-тисячний борг: "Такого шахрайства ще не бачила".
Також наш портал інформував, ПриватБанк "поставив на лічильник" клієнта після того, як з його карти вкрали 50 тисяч: "Шахрайства не бачать".
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Довелося викликати поліцію": українка стверджує, що ПриватБанк видав їй фальшиві долари.