Українські мобільні оператори досить часто отримують негативні відгуки через високі ціни та неналежну якість зв'язку. Нещодавно українець нарік на те, що мобільний оператор не підключає тарифний пакет.
Відповідний відгук він опублікував на сайті Otzyvua.net.
Абонент поскаржився, що після поповнення рахунку йому не підключили тарифного плану, а почали списувати 10 гривень за щоденну оплату тарифу.
Українець розповідає, що у січні та лютому 2023 року поповнив мобільний рахунок.
Мобілізація в Україні набирає обертів: кого ТЦК планують призвати у вересні
Частині пенсіонерів не зарахують ціле десятиліття стажу: про що варто знати
Спишуть з картки всі гроші: у ПриватБанку терміново звернулися до всіх клієнтів
Стане головним полем бою: генерал назвав місто, на яке рф готує масштабний наступ
Однак замість того, щоб зазвичай зняти щомісячну абонентську плату, з його мобільного рахунку почали знімати кошти за денний тарифний план.
У технічній підтримці "Київстар" йому пояснили, що так сталося через технічний збій та повністю визнали свою помилку.
Але за півроку компанія так і не повернула кошти.
Українець нарікав також на те, що не зміг поповнити рахунок у липні, тому що у мобільного оператора знову виникли технічні проблеми. Тому з рахунку знову зняли гроші за денним тарифом.
"Крадують гроші з рахунків і не повертають... сьогодні теж зняли денний тариф, адже у мене не було достатньо грошей на рахунку. А рахунок не зміг поповнити, бо Київстар мав якісь технічні проблеми. Коли закінчиться цей безлад?" , - обурився клієнт "Київстар".
Нагадаємо, ми писали, що штрафи до 200 тисяч: податкова відновила перевірки, за ким скоро прийдуть.
Як повідомляв "Знай.ua", киянин мало не вбив малюка, залишивши його в машині із зачиненими вікнами: копи вчасно втрутилися.
Також "Знай.ua" інформував, абонентка "Київстар" поскаржилася на "містичні" списання з рахунків.