Українські мобільні оператори досить часто отримують негативні відгуки через високі ціни та неналежну якість зв'язку. Нещодавно українець нарік на те, що мобільний оператор не підключає тарифний пакет.

Відповідний відгук він опублікував на сайті Otzyvua.net.

Київстар, скріншот: YouTube

Абонент поскаржився, що після поповнення рахунку йому не підключили тарифного плану, а почали списувати 10 гривень за щоденну оплату тарифу.

Українець розповідає, що у січні та лютому 2023 року поповнив мобільний рахунок.

Популярні новини зараз

Добровільний візит до ТЦК не врятує від штрафу: за що покарають деяких чоловіків

З цими хворобами точно не мобілізують: які болячки помітить навіть ВЛК

Хоч-не хоч, а в ТЦК йти все одно доведеться: українцям не залишили альтернативи

Vodafone порадував абонентів безкоштовним інтернетом: як отримати

Показати ще

"Київстар", скріншот: YouTube

Однак замість того, щоб зазвичай зняти щомісячну абонентську плату, з його мобільного рахунку почали знімати кошти за денний тарифний план.

У технічній підтримці "Київстар" йому пояснили, що так сталося через технічний збій та повністю визнали свою помилку.

Але за півроку компанія так і не повернула кошти.

Магазин "Київстар", скріншот: YouTube

Українець нарікав також на те, що не зміг поповнити рахунок у липні, тому що у мобільного оператора знову виникли технічні проблеми. Тому з рахунку знову зняли гроші за денним тарифом.

"Крадують гроші з рахунків і не повертають... сьогодні теж зняли денний тариф, адже у мене не було достатньо грошей на рахунку. А рахунок не зміг поповнити, бо Київстар мав якісь технічні проблеми. Коли закінчиться цей безлад?" , - обурився клієнт "Київстар".

Нагадаємо, ми писали, що штрафи до 200 тисяч: податкова відновила перевірки, за ким скоро прийдуть.

Як повідомляв "Знай.ua", киянин мало не вбив малюка, залишивши його в машині із зачиненими вікнами: копи вчасно втрутилися.

Також "Знай.ua" інформував, абонентка "Київстар" поскаржилася на "містичні" списання з рахунків.