Українець заявив, що скористався банкоматом "ПриватБанку" та залишився без грошей, які хотів зняти. Деталі він розкрив у своїй скарзі на порталі Мінфін.

Українець розповів, що вирішив зняти готівку через банкомат "ПриватБанку", але у влаштуванні стався збій і гроші не було видано. Однак уся сума списалася з рахунку. Повернути кревні виявилося непросто через те, що він не є клієнтом "Привату".

ПриватБанк, фото з вільних джерел

"Банкомат не видав гроші у розмірі 20 000 грн, перезавантажився гроші з рахунку були списані. При зверненні в службу підтримки ПриватБанку так як я не є клієнтом банку і вони не можуть мене авторизувати мені запропоновано звернутися до відділення і відкрити рахунок у ПриватБанку, що гроші можуть повернути тільки клієнту банку", - сказав він.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

За дрібну помилку — мінус 20% пенсії: літнім українцям запровадили штрафи

Сарана ширитися Україною: комахи захоплюють ще одну область

Пенсіонерам виплатять разову допомогу: хто додатково отримає від 450 гривень

Українки отримають підвищені пенсії незалежно від стажу

Показати ще

Чоловік обурився якістю сервісу і заявив, що банк у такий спосіб, ймовірно, нарощує клієнтську базу.

"На мою думку, це обмеження моїх конституційних прав та свободи вибору банківських установ, примус стати клієнтом банку та використання технічних засобів (банкомат) заради розширення клієнтської бази. Не раджу цей банк за нав'язливий сервіс, який не виправдовує очікування", - обурився чоловік.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, ПриватБанк порадував новим функціоналом у "Приват24": підприємці оцінять.

Також наш портал інформував, "ПриватБанк" відмовив у кредитуванні підприємцю через вік: не допомогла ідеальна кредитна історія.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці не можуть зняти валютні депозити в ПриватБанку: "Всі купюри зі штампами, написами та блакитними плямами".