Один із трьох найбільших українських мобільних операторів Lifecell, який користується великою популярністю серед мешканців практично всіх областей нашої країни, продовжує подавати неприємні "сюрпризи".
Цього разу абонент заявив, що на рахунку використовуються гігабайти інтернету, навіть якщо мобільний інтернет вимкнено в налаштуваннях смартфона або з іншої картки.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню від незадоволеного абонента мобільного оператора Lifecell на порталі для відгуків Otzyvua.
"Мій номер телефону 0934636706. У налаштуваннях смартфона вимкнено мобільний інтернет, мій смартфон Xiaomi Mi A2 Lite 4/64 Black у першому слоті стоїть SIM Vodafone номер телефону 0950368370, в налаштуваннях смартфона для мобільного інтернету обрано SIM 1.
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
У другому слоті стоїть SIM lifecell 0934636706. Обидві карти вибрано LTE мережі. Але інтернет з SIM 1. Я все одно бачу, що мб використовуються з lifecell, хоча для мобільного інтернету обрана цим Vodafone.
Вибрав lifecell 3G замість 4G і нічого не використовується. Оператор пояснював, що це особливість технології 4G, але я думаю щось просто глючить щось у них там. Чекаю на відповідь. Може, люди б пояснили мені також чому так є? А сам оператор чудовий, тому всі зірочки", - поділився своєю неприємною історією незадоволений абонент Lifecell.
Нагадаємо, "Ганьби, не подавитеся грошима": "Нова пошта" розбила посилку клієнтки і відмовилася виплачувати компенсацію.
Раніше повідомлялося, встигніть вхопити халяву за хвіст: Lifecell подарує хвилини та гігабайти всього за 1 копійку.
Також, халява від Lifecell: українці можуть підключити популярну послугу лише за 1 гривню.