"Нафтогаз" попередив частину споживачів про нові правила передачі показників лічильника. Кому доведеться звикати до нововведення, пояснили на офіційній сторінці газопостачальної компанії в соціальній мережі Facebook.
До складу Групи Нафтогаз інтегрували ще три підприємства: АТ "Івано-Франківськгаз", АТ "Хмельницькгаз" та АТ "Миколаївгаз". У зв'язку з цим клієнтам підприємств доведеться по-новому передавати показники газових лічильників.
У "Нафтогазі" попередили, що робити це потрібно з 28 по 5 число кожного місяця. Зробити це можна через особистий кабінет на сайті gas.ua або чат-боти GASUA у вайбер, телеграм та месенджер Фейсбук.
Дорого і принизливо: експерти назвали, скільки збитків завдають державі ТЦК
Повістки більше не прийдуть: кому більше не треба йти до ТЦК
Українці масово стають ухилянтами: червона мітка у "Резерв+" ставить хрест на планах
Пекельне літо: на Україну чекає нова хвиля аномальної спеки, прогноз погоди лякає
Пенсіонери або клієнти, які не мають доступу до Інтернету, можуть передати показники через контакт-центр:
- 066-300-2-888 (Vodafone)
- 098-300-2-888 (Київстар)
- 093-300-2-888 (Lifecell).
Також можна передати відомості про спожитий газ за допомогою SMS-повідомлення на номер 4647.
Раніше портал Знай повідомляв, українці скаржаться на затримку паперових платіжок від "Нафтогазу": як отримати рахунок, не чекаючи листоноші.
Також наш портал інформував, гаманець буде ціліше: як правильно зняти та передати показники лічильника за воду, щоб не переплачувати.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що "Нафтогаз" розповів, що робити, якщо оплата за газ зарахувалася на помилковий особовий рахунок: інструкція.