"Нафтогаз" попередив частину споживачів про нові правила передачі показників лічильника. Кому доведеться звикати до нововведення, пояснили на офіційній сторінці газопостачальної компанії в соціальній мережі Facebook.
До складу Групи Нафтогаз інтегрували ще три підприємства: АТ "Івано-Франківськгаз", АТ "Хмельницькгаз" та АТ "Миколаївгаз". У зв'язку з цим клієнтам підприємств доведеться по-новому передавати показники газових лічильників.
У "Нафтогазі" попередили, що робити це потрібно з 28 по 5 число кожного місяця. Зробити це можна через особистий кабінет на сайті gas.ua або чат-боти GASUA у вайбер, телеграм та месенджер Фейсбук.
Київ під вогнем: масована атака росії залишила руїни, десятки поранених та паралізувала столицю
Українцям встановили обмеження: не вдасться перевезти через кордон
Не бери слухавку: шахраї дзвонять саме із цих номерів - і ти вже в їхній пастці
Відстежує геолокації та збирає дані: у мережі розкрили нюанси програми "Резерв+"
Пенсіонери або клієнти, які не мають доступу до Інтернету, можуть передати показники через контакт-центр:
- 066-300-2-888 (Vodafone)
- 098-300-2-888 (Київстар)
- 093-300-2-888 (Lifecell).
Також можна передати відомості про спожитий газ за допомогою SMS-повідомлення на номер 4647.
Раніше портал Знай повідомляв, українці скаржаться на затримку паперових платіжок від "Нафтогазу": як отримати рахунок, не чекаючи листоноші.
Також наш портал інформував, гаманець буде ціліше: як правильно зняти та передати показники лічильника за воду, щоб не переплачувати.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що "Нафтогаз" розповів, що робити, якщо оплата за газ зарахувалася на помилковий особовий рахунок: інструкція.