Як виявилось, працівники "Укрпошти" погодяться взяти на відправлення далеко не всі посилки своїх клієнтів. Велике значення має те, як вона запакована.
Якщо посилка буде у неналежному упакуванні, "Укрпошта" відмовить клієнтам у відправленні, повідомили у пресслужбі компанії. Це передбачають зміни до закону "Про поштовий зв'язок".
Граничні розміри та масу поштових відправлень визначатиме оператор поштового зв'язку відповідно до вимог внутрішніх нормативних документів. З параметрами можна ознайомитись за посиланням.
Якщо упакування посилки не буде відповідати вимогам, клієнт може відмовити в її відправленні. Так, операторам забороняється приймати посилки, упаковані в коробки зі звичайного картону (не гофрованого), з опуклими поверхнями, вм'ятинами, розривами (щілинами), вологими або жирними плямами.
Пенсіонерів закликали готуватися до зменшення виплат
Росія знову била "Кинджалами" та "Калібрами" по енергетиці та цивільних. Жахливі наслідки на Харківщині, Тернопільщині та Львівщині
В українців перевірять житло – прийдуть додому
Найдешевше тепло дають не дрова: як бюджетно нагріти житло, якщо немає світла та газу
Також на упакуванні не має бути реклами інших поштових операторів. Клієнтів просять стежити, щоб предмети у посилці не переміщалися, не терлися і не билися.
"Зазначимо, що бджоли не пересилаються. Є можливість відправляти лише бджолині матки послугою "Укрпошта Експрес" з оголошеною цінністю 1 грн", - додали в Укрпошті.
Нагадаємо, "Укрпошта" залишила дітей-переселенців без одягу та іграшок: "Украли посилку"
Раніше ми писали про те, що "Ганьбитися до кінця": гендиректор "Укрпошти" Смілянський закопує залишки репутації після скандалу
Як повідомляв Знай.ua, встигніть до 31 серпня: "Укрпошта" вирішила порадувати клієнтів