Українка заявила, що через збій у ПриватБанку у неї зникла досить значна сума – 15 тисяч гривень. При цьому у банку жодних конкретних пояснень не дають. Про це вона розповіла у своїй скарзі на порталі Мінфін.

Клієнтка "Привату" заявила, що перерахувала на картку 15 тисяч гривень, але перевіривши баланс через мобільний банкінг, виявила, що кошти так і не зарахувалися на рахунок. У фінустанові їй відповіли, що стався збій.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Я сьогодні перерахувала 15 тисяч гривень на карту ПриватБанку. Зайшла до приват24 і побачила, що в мене баланс -6000. Намагаюся зрозуміти куди поділися гроші. По телефону говорять про якийсь збій", - поділилася жінка.

"Приват24". Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Якщо дорожите субсидією – не ігноруйте: що треба робити, щоб залишитися з допомогою

Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти

Часу залишилось обмаль: треба встигнути зробити це з трудовими книжками

Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру

Показати ще

За словами українки, їй пообіцяли, що інформація у "Приват24" оновиться і проблема вирішиться, але на карті, як і раніше, "мінус".

"Обіцяли інформація оновиться і буде актуальний баланс, але у мене висить борг як і раніше. У чаті пишуть, що кошти списали торгові точки, проте інформації про ці точки не дають і виписки у мене не позначаться, що були списання. Що це взагалі таке? "Це робота державного банку? Гроші зникли, а мене просять почекати", - обурилася клієнтка.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, ПриватБанк запустив послугу, на яку чекали всі українці: вже доступна в "Приват24".

Також наш портал інформував, "ПриватБанк" відмовив у кредитуванні підприємцю через вік: не допомогла ідеальна кредитна історія.

Крім того, ми писали, атракціон щедрості: ПриватБанк приготував сюрприз для всіх, хто має автомобіль.