У YASNO терміново звернулися до українців та нагадали, що необхідно зробити кожному споживачеві до 3 вересня. Відповідне повідомлення опублікували на офіційній сторінці компанії у соціальній мережі facebook.

Споживачам, які не хочуть плутанини з платіжками, нагадали, що до 3 вересня необхідно передати показники лічильників. Це дозволить платити лише за фактично спожиту електроенергію.

Показники лічильника. Фото: скрін youtube

У разі, якщо показники будуть передані із запізненням або не передані взагалі, у платіжці може бути нарахована сума, розрахована за середнім споживанням електроенергії домогосподарством. Отже, доведеться звертатися до компанії для проведення перерахунку.

У YASNO нагадують, що українці можуть передати показники за лічені хвилини через зручні онлайн-сервіси, зокрема, офіційний сайт компанії, мобільний додаток або чат-бот у viber.

Популярні новини зараз

Тарифи просто непідйомні для пенсіонерів: українці тікають від "Київстар"

Діставайте велосипеди: перевізники готуються підняти ціни на проїзд відразу на третину

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня

Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати

Показати ще

Платіжки за електроенергію. Фото: скрін youtube

Клієнти, які не мають технічної можливості передавати показники в онлайн режимі, можуть зробити це телефоном, звернувшись до контакт-центрів компанії.

Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, якщо обсяги спожитої електроенергії викликають сумніви: у YASNO розповіли, як не платити зайве.

Також наш портал інформував, "Нафтогаз" попередив про зміну правил передачі показників: кому доведеться звикати до нововведення.

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, якщо нараховують зайві суми за електроенергію, якою не користуєтеся: у YASNO розповіли, як цього уникнути.