Українка залишилася без 16 тисяч гривень, що дорівнює непоганій зарплаті, через збій у роботі банкомата ПриватБанку. Про це вона розповіла у своїй скарзі на порталі Мінфін.
За словами українки, вона намагалася зняти суму з картки Monobank і банкомат ПриватБанку вже почав відраховувати банкноти, але в підсумку видав помилку.
"Знімали гроші в банкоматі приват банку з картки Монобанку. Сума не мала – 16000 гривень. Банкомат довго відраховував гроші та видав помилку. Гроші списалися з монобанку. Відразу зателефонували на підтримку ПриватБанку, сказали, що гроші повернуться за 10-20 хв. Гроші так і не повернули", - поділилася клієнтка.
Повернути кошти виявилося не так просто. Фахівці "Привату" допомогти не змогли і направили жінку до Monobank.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
"Зателефонували знову до ПриватБанку (з'єднали з менеджером із 4 спроби) сказали, що вони не можуть вирішити цю проблему, оскільки карта іншого банку, сказали звертатися до монобанку", - зазначила жінка.
Банк-емітент карти спочатку заявив почекати 10 днів, а потім ще 60 днів, але кошти поки що клієнтці не повернулися.
Важливо відзначити, що такі випадки не поодинокі і українці регулярно звертаються з відповідними скаргами.
Раніше портал Знай повідомляв, збій у "Приват24" обійшовся українці в круглу суму і загнав у "мінус": "Висить борг".
Також наш портал інформував, "ПриватБанк" відмовив у кредитуванні підприємцю через вік: не допомогла ідеальна кредитна історія.
Крім того, ми писали, атракціон щедрості: ПриватБанк приготував сюрприз для всіх, хто має автомобіль.