Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", у якому мільйони українців вже звикли отримувати свої законні бюджетні виплати, продовжує подавати неприємні новини своїм клієнтам.

Цього разу українка зауважила, що отримати необхідну допомогу у техпідтримці банку практично неможливо. Проблема стосувалася переказу грошей, і клієнтка зрозуміла, що "потрапила на вудку шахрая". Однак у банку вирішили відмовити українці у блокуванні рахунку.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "Ощадбанку" на економічному порталі Minfin у розділі для відгуків.

"Ощадбанк", скриншот: YouTube

"Стала жертвою шахраїв, зрозуміла через 10 хвилин після того, як відправила кошти, зателефонувала на підтримку з проханням заблокувати картку до уточнення, але мені відмовили тому що я перерахувала гроші з картки іншого банку!!! Шахрай 5167803214225968!!! Так не треба робити! Сервіс банківської системи має ставати кращим!!!", - поділилася своєю неприємною ситуацією незадоволена клієнтка "Ощадбанку".

Популярні новини зараз

Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти

"Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати

Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати

Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну

Показати ще

Відгук невдоволеної клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin

Також варто нагадати той факт, що від початку вересня банк відновлює старі правила. Саме через них деякі категорії українців можуть позбавити пенсійні та соціальні виплати.

Про це нагадали на офіційному сайті банку. Серед категорій людей, що належать до оновлених правил – пенсіонери та внутрішньо переміщені особи, які є одержувачами соцвиплат.

Нагадаємо, " Ощадбанк" без попередження встановлює ліміти на карти клієнтів: зняти гроші ще той "квест".

Раніше повідомлялося, гроші українців перевірятимуть краще: кому доведеться звітувати.

Також, "Про комп'ютери не чули": клієнти "Ощадбанку" тижнями чекають на важливу послугу, яка робиться за 3 дні.