Українець заявив, що банкомат ПриватБанку дав збій і переплутав номінали банкнот під час видачі готівки. Відповідну скаргу він опублікував на порталі Мінфіну.
За словами українця, він вирішив зняти готівку через банкомат "ПриватБанку". Пристрій показав, що серед доступних купюр лише 1000 гривень та 200 гривень. Однак у результаті банкомат видав 100-гривневі банкноти, порахувавши їх як 200-гривневі.
"Банкомат видає на екрані, що доступні номінали 1000 та 200, але видає 100 гривень банкноти, повідомивши Вам що це 200!!! Камери не працюють, нічого довести неможливо, після розгляду заявки - Вам повідомляють, що банкомат видав 200 банкноти", - розповів клієнт.
Світло з'явиться, але не скрізь: скільки днів знадобиться на відновлення енергосистеми
ТЦК роздають школярам документи на підпис: чи можуть діти відмовитись
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
Чоловік зазначив, що довести збій йому не вдалося і обурився такою роботою фінустанови.
"Хлопці, це ганьба, ви котитеся на дно! Бажаю якнайшвидшого прискорення!!!", - обурився українець.
Співробітники ПриватБанку відреагували на скаргу і заявили, що все ж таки отримали підтвердження збою в роботі банкомату, що означає, що кошти клієнту, можливо, повернуть.
Раніше портал Знай повідомляв, "ПриватБанк" залишив українку без грошей, і додав до "чорного списку" - навіть колишні так не роблять: "Дуже прикро..."!
Також наш портал інформував, ПриватБанк порадував українських студентів: при покупках частина суми повертатиметься на картку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці можуть не виплачувати кредит, а просто відмовитися від нього: НБУ розповіли про лазівку, яку не всі знають.