Українка поскаржилася на постачальника YASNO через вимогу сплатити борг, якого за фактом немає. Про це вона написала у коментарях на офіційній сторінці компанії у соцмережі facebook.

Жінка стверджує, що їй не завжди виходить своєчасно передавати показники лічильника і через це її засипають дзвінками та повідомленнями з вимогою погасити борг.

YASNO. Фото: скрін youtube

"Гірше колекторів, не щоразу виходить передавати показники, так нараховують, що хочуть, і потім ще засипають повідомленнями та дзвінками, вибиваючи борг, якого немає. Після кожного такого повідомлення тиск підвищується", - поскаржилася клієнтка.

Скарга на YASNO. Фото: скрін facebook.com/yasno.com.ua

Популярні новини зараз

"Продам місце в черзі": чоловіки штурмують ТЦК, воєнкоми не справляються

Усього 30 гривень, і ти на зв'язку: у Vodafone підказали, як можна заощадити

Упаковка по 80 грн: в Україні супермаркети змінили ціни на цукор, вершкове масло та олію

Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити

Показати ще

За словами українки, вона регулярно оплачує платіжки і не накопичує боргів, проте в інформуванні вказують протилежне.

"Про те, що ви "інформуєте" - у всіх повідомленнях пишеться - борг. А який це борг? Це поточний платіж. Я розумію, коли такі "інформації" приходять тим, хто більше 3-х місяців і більше, не оплачує. Для тих хто сумлінно оплачує – це стрес!!!", - обурилася жінка.

Скарга на YASNO. Фото: скрін facebook.com/yasno.com.ua

Фахівці YASNO відповіли, що регулярно інформують споживачів про стан рахунку та способи оплати. Водночас вони порекомендували регулярно та своєчасно передавати показники, щоб уникнути некоректних нарахувань.

Раніше портал Знай повідомляв, платіжки шлють, а скаржитися нема кому: YASNO дорікнули за хитрий розподіл обов'язків.

Також наш портал інформував, перевірте проводку та підготуйте батареї: У YASNO розповіли, як підготувати будинок до зими.

Крім того, ми писали, YASNO віддячить клієнтам за своєчасну оплату рахунків.