Українці частенько переплачують та накопичують борги за комуналку через те, що елементарно забувають передавати показання лічильників, які фіксують обсяг спожитого ресурсу. Багатьох не влаштовує те, що від цього аспекту залежить сума в платіжці.

З такою скаргою звернувся українець, написавши відгук на сторінці компанії YASNO у Facebook. За його словами, споживачам влаштовують справжній терор через передачу показань, хоча в європейських країнах не проводять цієї процедури.

Платіжки за комуналку Фото: скрін youtube

"Україна йде нарешті в ЄС. Скільки можна тероризувати клієнтів своїми передачами показників?! Вивчіть досвід цивілізованих країн, - тим більше що ви олігархічний монополіст. Не треба ніяких передач, совкова організація", - обурюється клієнт.

У відповідь представник компанії вкотре нагадав, що якщо не передавати фактичні показання лічильників, то клієнтам нараховуватимуть середньодобове споживання, через що цифри у платіжках можуть злетіти. Проте, ніхто навіть не постарався заспокоїти обуреного українця.

Популярні новини зараз

Свято наближається: коли в Україні випаде перший сніг та вдарить справжній мороз

Нова мінімальна зарплата та підвищення пенсії: як з 1 жовтня в Україні зміняться виплати

Можна робити запаси - сухарі знадобляться: в Україні знижуються ціни на хліб, гречку та цукор

Хотів сексу втрьох, але залишився без члена та коханки: жінка вбила "конкурентку" та покалічила чоловіка, коли застала їх у ліжку

Показати ще

"Ми нагадуємо про важливість передачі показань, за 2 дні до кінця місяця та перші 3 дні наступного місяця за розрахунковим, навіть якщо вони не змінюються і за адресою ви не проживаєте", - додали в YASNO.

Відгук клієнта та відповідь YASNO, скріншот

Нагадаємо, субсидії на опалювальний сезон: кому призначать автоматично

Раніше ми писали про те, що "втричі більше": клієнти Yasno скаржаться на дивні суми в рахунках

Як повідомляв Знай.ua, платіжки шлють, а скаржитися нема кому: YASNO дорікнули за хитрий розподіл обов'язків