Українців просять вчасно передавати показники електролічильника, адже інакше їм надсилають платіжку із завищеними сумами. Ця процедура багатьом не подобається, але навіть ті, хто справно її виконує, стикаються з несправедливістю.
Під постом про програму лояльності від YASNO у Facebook з'явився гнівний коментар українки. За її словами, вона завжди вчасно оплачує рахунки за комунальні послуги та передає показники лічильника, щоб компанія могла сформувати платіжку із фактичними обсягами споживання.
Проте цього місяця жінка затрималася всього на один день і пізніше передала показники, через що цифра у платіжці зросла одразу вдвічі. Її дуже обурила ця ситуація.
"Яка лояльність? Я вчасно плачу за світло, передаю показники, а в цьому мiсяцi передала на один день пiзнiше, то виставили суму вдвiчи нiж я сплатила в попередньому мiсяцi", - скаржиться жінка.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
У YASNO відповіли, що у разі запізнення оператор системи розподілу виставить приблизні показники лічильника, тому дуже важливо самостійно фіксувати цифри. Втім, компанія не змогла допомогти жінці чи піти на поступки.
"Ми завжди наголошуємо, що своєчасна передача показників лічильника (2 останні або перші 3 дні місяця) є запорукою формування коректного рахунку", - додали в компанії.
Раніше ми писали про те, що українці скаржаться на "розумні" лічильники, які мають самі передавати показники: "Навіщо ви насильно..."
Як повідомляв Знай.ua, абоненти Lifecell влаштували страйк через підвищення тарифів: "Викину сімку, оператор нахабнів"