Українців просять вчасно передавати показники електролічильника, адже інакше їм надсилають платіжку із завищеними сумами. Ця процедура багатьом не подобається, але навіть ті, хто справно її виконує, стикаються з несправедливістю.

Під постом про програму лояльності від YASNO у Facebook з'явився гнівний коментар українки. За її словами, вона завжди вчасно оплачує рахунки за комунальні послуги та передає показники лічильника, щоб компанія могла сформувати платіжку із фактичними обсягами споживання.

Електролічильник, скріншот: YouTube Електролічильник, скріншот: YouTube
Електролічильник, скріншот: YouTube

Проте цього місяця жінка затрималася всього на один день і пізніше передала показники, через що цифра у платіжці зросла одразу вдвічі. Її дуже обурила ця ситуація.

"Яка лояльність? Я вчасно плачу за світло, передаю показники, а в цьому мiсяцi передала на один день пiзнiше, то виставили суму вдвiчи нiж я сплатила в попередньому мiсяцi", - скаржиться жінка.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам доплатять 25% до пенсії: хто має право на підвищення

Нові правила мають скоротити кількість ухилянтів: чоловіки повинні прийти до ТЦК

Пенсіонерам виплатять надбавки: скільки отримають у квітні

Квітневий перерахунок завершений: як зміняться пенсійні виплати

Показати ще

У YASNO відповіли, що у разі запізнення оператор системи розподілу виставить приблизні показники лічильника, тому дуже важливо самостійно фіксувати цифри. Втім, компанія не змогла допомогти жінці чи піти на поступки.

"Ми завжди наголошуємо, що своєчасна передача показників лічильника (2 останні або перші 3 дні місяця) є запорукою формування коректного рахунку", - додали в компанії.

Відгук клієнта та відповідь yasno, скріншот

Нагадаємо, розірвали контракт і залишили без заощаджень: клієнтка "ПриватБанку" поскаржилася, що ніяк не може відновити рахунок.

Раніше ми писали про те, що українці скаржаться на "розумні" лічильники, які мають самі передавати показники: "Навіщо ви насильно..."

Як повідомляв Знай.ua, абоненти Lifecell влаштували страйк через підвищення тарифів: "Викину сімку, оператор нахабнів"