Один із трьох найбільших українських мобільних операторів, компанія Vodafone, яка користується великою популярністю серед киян, а також жителів центральних областей нашої країни, продовжує підносити неприємні сюрпризи своїм абонентам.
Цього разу абонент зауважив, що система бонусів мобільного оператора не приносить жодних плюсів для абонентів, а лише навпаки стимулює витрачати більше коштів.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного абонента мобільного оператора Vodafone на порталі для відгуків Otzyvua.
"Політика вашої компанії щодо використання бонусів абонентами є нікчемною. Людина нагромадила бонуси і використовувати їх може тільки після придбання послуг. Жодна компанія на ринку України, яка використовує бонусні програми, не вимагає перед розрахунком бонусами витратити ще якісь гроші.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Наприклад, мережа заправок ОККО, ти можеш за пальне повністю розрахуватись бонусами. На те вони й бонуси. У той час як компанія Life на початку війни для військових зробила безкоштовний зв'язок, ви продовжуєте під виглядом надання бонусів веслувати гроші лопатою. Ганьба.", - висловився незадоволений абонент мобільного оператора "Vodafone".
Раніше повідомлялося, "Дітям дзвонять колектори": українці оніміли від нової послуги оператора "Vodafone".