Українці дедалі більше скаржаться на низьку якість обслуговування в "Укрпошті". Хтось залишається без посилки, а хтось не може її забрати із відділення через кілометрові черги. Відповідна скарга з'явилася у коментарях на сторінці компанії у facebook.

Українець заявив, що кілька разів приходив до відділення "Укрпошти", щоб отримати посилку, але щоразу йшов без неї. За його словами, у нього не вистачало жодного терпіння через величезні черги.

"Укрпошта". Фото: скрін youtube

"Уп'яте приходжу за посилкою до відділення 68604 в Ізмаїлі. Нервів не вистачало стояти в чергах", - поскаржився українець.

Клієнт на додачу "подякував" голові "Укрпошти" Ігорю Смілянському за "ефективне" управління.

Популярні новини зараз

Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку

Платіть по 700 грн за світло або живіть без нього: українців ставлять перед фактом

Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було

Кінець світу все ближче? Експерти знайшли лякаючий напис, який готує до гіршого: "До Землі наближається"

Показати ще

"Це капець якийсь, черга аж на вулицю. Дякую генеральному директору Укрпошти з мільйонною зарплатою за його менеджмент та ефективність роботи установи! Щоб у нього руки не боліли, коли він купюри своєї зарплати перераховує...", - обурився клієнт.

"Укрпошта". Фото: скрін youtube

Варто зазначити, що у компанії відреагували на скаргу клієнта та запевнили, що проведуть оптимізацію роботи відділення, щоб українці могли швидше отримувати бажані послуги.

Скарга на "Укрпошту". Фото: скрін facebook.com/ukrposhta

Раніше портал Знай повідомляв, "Хаос у роботі та неповага": клієнтка Укрпошти обурена, як працівники поставилися до її листів.

Також наш портал інформував, "Відпочити від усіх проблем": клієнтка "Укрпошти" підказала, як отримати задоволення в черзі.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Нова пошта" втрачає посилки своїх клієнтів: як отримати відшкодування і не залишитися біля розбитого корита.